Påskdagen med ett litet tillägg...

Pigg som en jedrans Pommac var jag i morse...klev upp fem i 6. Satte på kaffe och gjorde två ostmackor innan jag bäddade ner mej i soffan och kollade på två avsnitt av "Det okända". Sen blev jag så skrajsen så jag inte vågade röra mej ur soffan till Janne♥ klev upp vid 8 tiden...
Till kyrkan for jag tjugo i 11 för att vara kyrkovärd och jag måste ju säga att denna gång var segare än värsta tuggummi...
Sen har det vart full rulle efter det!
image438
Jag bakade bullar och gjorde chokladbollar, några med coccos och några med pärlsocker.
Nu har Janne♥ och Lydia♥ åkt till Risön med Famme♥. Hon ville hem i dag fast vi sa att hon kunde vänta till i morgon.
Hon blev nog trött!
Anton♥ har vart efter henne som en kardborre så Lydia♥ har haft lite ledigt...Lydia♥ sa att hon har faktiskt hunnit läsa en hel bok!!!
I går sovde hon över hos Joannah♥ och Peter♥. Vi var allihopa där på middag i går. Men så god mat vi fick!!!
Jag körde (som vanligt) hem och när vi kom hem blev jag så trött...somnade med Kasper♥ halv tio...proppmätt!!!
image439
Så här snygg var Nicke♥ med Joannahs♥ glasögon!!! Förutom barnen så var det jag och Nicke♥ och Mauritz♥ som fick visa de andra att man kan faktiskt ha kul utan alkohol!!! 
Kick Me
I morgon är det jobb som väntar och sen fortsatt bakning till Kaspers♥ kalas.  Möjligen att Elli♥ kan komma och slinga mitt hår...kan du?
Nu ska jag sätta mej ner i soffan och ta det lugnt ett tag. Om solen skiner i morgon blir det en skidtur!
Ha det gott kära vänner!!!

Ser att klockan är borta???? Sen funkar inte allt som det ska här i denna blogg...har ni samma problem eller är min blogg lite rostig...?
Håller föresten tummarna på att en av Sveriges bästa kommedienn piggnar till och kan fortsätta roa oss svenskar! Talar om Lasse Brandeby♥ förståss!!! jag har vaknat med migrän, halsont och allmänt ynklig... fåse hur denna dag slutar.../Kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

Fast jag är proppmätt så blir jag ändå sugen när jag ser chokladbollarna. Älskar dom!

2008-03-23 @ 20:02:03
Postat av: elli

Jag och sara ska till pello i morgon men jag är ju ledig på tisdag så då kan jag alla gånger slinga ditt hår. Jag saknar dej också!!!

Postat av: AI

FYLL RULLE, som vanligt?

2008-03-23 @ 20:44:41
Postat av: Ulle

Själv har jag bara latat mig hele påskhelgen lång, och har planer på att fortsätta i samma anda några dagar till :)

2008-03-23 @ 22:16:18
Postat av: Bettan

Jösses vilka snygga chokladbollar! Mina blir aldrig sådär runda, snarare ovala....
Nicke är nog snyggare utan glasögon faktiskt.
Kram

2008-03-23 @ 23:56:52
Postat av: sussi

Vilken massa godis!
Nicke såg ut som Jacob Dahlin!
Glad påsk!

2008-03-24 @ 10:16:09
Postat av: Anna-Lena

Oj vad mycket smaskens:), och Nicke passar bättre utan glasögon:)

2008-03-24 @ 10:45:29
Postat av: Gisan

Mycket gott var det här! Kramar...

2008-03-24 @ 14:51:33
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Linda

Ska oxå ta mig i kragen o börja baka till Siris kalas, sen är det Mys kalas två veckor senare så det är nog bäst att jag bakar stoooora satser!

2008-03-24 @ 14:57:16
Postat av: Emma

Anton har spytt en gång till men nu verkar han vara pigg

2008-03-24 @ 20:11:36
Postat av: Fia

Krya på dig!!

2008-03-25 @ 07:45:50
URL: http://lunasmammas.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)