Fredag

Men hur i hela Hissingen kunde jag tro att denna j*la blogg skulle fungera bättre nu än då jag bytte till metro....Jag är hemskt lessen att behöva skriva detta MEN jag återgår till Metron i stället... Om det skulle råka bli så att jag anser att jag inte kan vara kvar på den p g a ett visst skäl så får ni mina vänner tala om för mej hur jag skall göra!!!!! Ha det gött så synns vi på Metron i stället....

Torsdag


Kolla in vad jag fick med mej från Ikea i går...Jajamensan...mitt livs första visningsexemplar!!!! Familjen fick sej ett väldigt gott skratt...Har vart och rännt på Ikea i två dagar nu efter varandra...I går med flickorna och idag med M (hon jag jobbar hos). Jannes födelsedag börjar lida mot sitt slut och jag har inte ätit gotta på tre dagar nu!!!! Kommer nog att få en kraftig abstinens....Janne fick nämligen MIN favvochoklad i present av Nedre Keräsjokiborna...nämligen  en bautastor "Merci".
Janne har gömt den på ett ställe där han VET att jag inte hittar den MEN om min abstinens blir alltför stor så går jag igenom HELA huset för en liten bit choklad... Av oss fick Janne en samlingsbox med "Hipp hipp" där min nye favvo Morgan Pålsson medverkar... Pontus tyckte jag var lite ego som köpte den men man vill ju ge bort sånt man gillar själv...eller hur? jag gillar inte riktigt dessa små bokstäver...nån som vet hur dom blir större? /Tjingeling!

Onsdag

Skall nu försöka använda denna blogg i stället ett tag eftersom det känns som om jag inte vill att alla läser de jag skriver ELLER ser mina bilder. Ni som fått mitt lösen FÅR inte ge det till ngn annan! Det är JAG som bestämmer vilka som får läsa! I dag skulle vi som sagt var på Ikea och köpa Lydias säng MEN Janne sa i går att han behövde släpet i dag...då sa jag att vi kunde åka och hämta den senare han och jag då. MEN nu när jag kom hem så frågade jag min käre make om sängen skulle rymmas på släpet sen han har lastat på det som han skulle hämta nånannanstans...Men så sur den citronen blev då! Nu skiter jag i sängen och överlåter den affären med iskall hand till honom själv!!! Han får ta smällen med min förväntansfulla Prinsessa...Tänkte åxå kolla var man kan få tag på en fin och kvalitetsbra vaxduk till det nya köksbordet eftersom jag tror det förlänger hållbarheten på det. Nån som vet? Kasper kom nyss hem glädjestrålande..."Här kommer inte vem som helst" ropade han! "En tvättäkta vinnare som kommer hem med äran"  Dom har tydligen haft en tipsprommenad i dag och Kaspers lag vann! I mitt horoskop för i dag stod det att det blir en glädjerik dag i dag men...Jag har två små sår i mitt hjärta...Fast å ena sidan är inte dagen slut ännu förståss så jag får väl ha lite tålamod! Nu mina vänner skall jag fortsätta med boken och koka mej en kopp kaffe! Lev väl!

hits