Hejsan!

image429
Här står jag med en av givarna till denna gigantiska chokladjulklapp!
Den var full med mindre tjocka kakor så inte behöver vi nåt nyårsgodis inte...vi har så att alla kan få varsin...hehehehe!
Ni ser åxå min fina fina julklännig som jag köpt från Gudrun Sjöden för ett antal år sen.
Jag har på mej den nu men skall skyndsamt slänga den i tvätten så den är ren till nyår om "nån" vill låna den....
Du vet Annika vem jag menar!
Ha det gött för nu ska jag juoma kahvia!
Föresten,,,längst till vänster ser ni min Pingu som jag fått av Elli i Julklapp! han blev skändad på självaste julafton...nån tog ett obcent foto på han med min mobil...

Hejsan!

image428
Kolla in tomten! Den hittade vi på Pellohallen i lördags.
Den här bloggen är bättre på det viset att jag kan lägga in lite mer foton eftersom jag har lösen.
Vet inte om ni hittar hi´t igen men men...
jag sitter och väntar på att peppe skall skicka ett tomt sms för att tala om att han kommit fram till kalix.
Jag är så in i nordans orolig när ungarna är på vägen.
Japp! Nu kom det!
Jag är ledig i dag så det blir lite paketinslagning och annat smått och gott.
Ha en bra dag i dag  mina vänner.

hits