Tjenare!

Ängel
Detta Änglafat har jag fått av en kär vän vars dotter har gjort den!
Den betyder väldigt mycket för mej!
Man kan ha ljus eller frukt i den men jag vill faktiskt helst ha den på väggen.

mynt
Känner ni igen denna man?
Var hos en som har lite samlarmynt och fick se denne man!
Lite coolt tycker jag!

Köket ser ut som en smärre jordbävning efter middagen...före den hade jag gjort så fint...
Men nu får banne mej resterande av familjen engagera sej lite för annars blir allt kvar på bänken...hehehe...visst är jag dum?!
Men Herregud! jag är mitt ine i en bok!!! "Mörker, ta min hand" . Dennis Lehane
Ja Elli!!!! Du får läsa den efter mej!!!!!
Lydia vräker i sej burkmajs, Pontus väntar på datorn, Kasper leker med Lego, Jesper är hos Joannah...vars Janne är vet jag inte men troligen på dass.
Nu ska jag ge datorn till min lilla Plutt!
Ha det gött!
Mamma! Min andra blogg  är:
Hjärtebarnsmamma
Klicka på länken så kommer mamma dit direkt!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Här skrivs det båder här och där. Själv befinner jag mig fortfarande i koma :). Ha en skön dag!

2008-01-03 @ 08:56:01
Postat av: Fia

varför skulle det vara dumt??? Tänker ofta på dig när jag städar för du sa alltid "nu åker jag iväg o handlar ( ja eller nåt) och när jag kommer tillbaka ska det vara KLINISKT rent här"
klart alla får hjälpa till!

Postat av: Bettan

Håller med Fia, det är inte alls dumt! Bara någon gör det också, hos mig skulle det kunna vara tomt i skåpen och fullt på bänken och ÄNDÅ skulle ingen ta hand om det...:(

2008-01-03 @ 11:39:55
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: ai

NÄ; MEN, ÄR INTE Kekkonen, inte Han i byn, URHO, nog såg jag rätt!
Fan, vad datorn FICK KNÄPP? när jag KOLLADE Din andra SIDA, den SPRYTADE 7 sidor efter varandra, innan jag FICK STOPP på den!
Ha det!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-03 @ 12:41:48
Postat av: Maria

Vem är Plutten...? För ett par minuter sen plingade det på dörren... 3 personer kom in för att bädda upp våra sängar! Jösses säger jag bara. Å de lämnade en påse med kakor och en orkidé på allas kudde :) Detta kan bara ske i Thailand.... Helt sanslöst!

2008-01-03 @ 14:11:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika

Du har så rätt. Ser samma sak som du på den.....man får titta riktigt noga för att se vad det egentligen är!! Hoppas du fattar vad jag menar!

2008-01-03 @ 15:22:47
Postat av: Ulla

Jag vet inte vem mannen på myntet är. Lite lik en ledsen Hyland...

2008-01-04 @ 15:50:09
Postat av: Sussi

God fortsättning!!
Vilket fint fat :)

2008-01-04 @ 16:32:57
Postat av: mamma

det har varit svårt att kommentera. Få se om detta kommer fram. Prata inte så mycket om det där du vet
Jag är rädd för tiggarbrev.

2008-01-04 @ 23:12:34
Postat av: Anki

Nog kan du väl hänga den fina änglatavlan på väggen=)

2008-01-06 @ 10:27:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Wow jag märker att jag varit borta ett tag, alla har hunnit blogga så mycket :)
Vilket fint änglafat du har!

2008-01-07 @ 13:23:49

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)