Minnen

träff
Fan vad vi sprang efter denna man då han var i Happis!
Tillslut tog ju jag mod till mej och skyllde på flickorna...att dom vill jag skulle ta en bild...hehehehe...!
Nästa gång han kommer hit får flickorna fota mej med honom eller hur!?
ulla
Att Ulla kom och hälsade på betydde mkt! Fick träffa både hennes charmige son Kalle och stilige mannen.
Ja även mamma Elsa!
Jg hoppas Ulla vi ses många fler ggr!!!
Testbild
Vi köpte en ny kamera!
festen
Var på en svinkul fest!
Kasper
Kasper vann en fyrhjuling!

Tja, det är mycket skoj som hänt under året!
Det som har varit svart och mörkt och tråkigt vill jag inte tänka på just nu!
Nu detta år så kommer både Emma och Joannah få varsin liten bebis.
Det ser vi framemot många av oss!
Ha det gött ni allihopa!!! Nu tar jag mej en Irish!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

hoppas på ett bra 2008!

Postat av: Catharina

Skulle inte du i andra bloggen sluta snaska, inte bantar men väl med Irish, eller ?? man skulle nog prova!

2008-01-08 @ 09:58:37
Postat av: Ulla

Nästa gång kan du be Kamprad skriva autograf på din mage och sen inte tvätta dig :-)
Jättekul att träffa dig och Elli igen också.

2008-01-08 @ 15:21:10
Postat av: kerstin

ett händelserikt år.Vad roligt med mera beibisar i fam. Ha det gott.

2008-01-08 @ 15:30:56
Postat av: Lena Ö

Och vad hittar man väl här om inte sin egen syster på bild, tillsammans med min favorit-Kalle-kille! Himla trevligt!
Hoppas det nya året blir det bästa hittills!

2008-01-08 @ 16:56:59
URL: http://www.belena.net
Postat av: elli

...men var du inte glad över mej när jag fick min mp3????

2008-01-08 @ 17:37:12
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: mamma

Kan du inte hitta någon snyggare kille att posera med.

2008-01-08 @ 23:03:08
Postat av: Bettan

Fina bilder!

2008-01-09 @ 09:29:00
URL: http://elpa.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)