Torsdag

Ville bara säga att tandläkarbesöket gick över förväntan! Han var så himla duktig min lille Prins!
Jag känner mej väldigt lättad och glad att det är över för denna gång!
I morgon väntar skolans wasalopp, jag missar det för jag jobbar men Janne skall dit och heja på mina älskade ungar!!!
Har även hunnit med en rolig stund på Apoteket med Kasper och Anton! jag tror aldrig att jag fått så många steg på ett apotek som i dag...Anton hann överallt!
Diskokväll är det i morgon för skolan och jag är en av vakterna!!! Ni kan lugnt skicka dit era telingar!!!
jag tycker att man får en sån bra kontakt med kidsen när man sitter där och vaktar...jag brukar sitta och sälja deras gotta och där är det trängsel minsann! Alla är sugna på läsk och godis! Måste komma ihåg att ta med nåt götta till Kasper så han åxå får mumsa lite!
Nu ska en trött mamma Granvik hoppa i säng och försöka komma i kapp med sovandet lite för i morgon blir det hårda pix som gäller!
Bort med socker och fram med stavarna!!!
Nu skall fläsket väck så man kan gå med shorts till sommaren...om det nu inte blir en regnig dito...
Ha det gott allihopa! Kikar in till er imorgon...är för trött nu...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Nina! han var så ivrig att få ge burken till Ebba så vi gjorde det direkt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ebba var mycket glad över dem, visade stolt dem till både sin kompis och till Emmys, och sa: Titta vad jag fått med glädje *ler*....tänk bli glad för en sådan sak :)

2008-04-03 @ 21:53:31
Postat av: Ulle

God natt!

2008-04-03 @ 22:20:34
Postat av: Gisan

Åh så kul med Wasalopp. När Prinsen gick på dagis hade de en egen variant "Hasaloppet". Det var både pulkor och skidor om vartannat. Första årets "slogs" de äldre tjejerna om att få dra min Prins i pulka ;-) Kramar...

Postat av: Fia

åh disco i KGhallen! vilka tider det var!

2008-04-04 @ 07:52:46
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: krätte

Har du bestämt dig? Shorts till sommaren? Jag vill gå i kjol! Stavgång är jättebra!

2008-04-04 @ 09:20:01
Postat av: Bettan

Vi har också haft Wasalopp på dagis och det var riktigt spännande!
Kul med disco, det var tider det.. =)

2008-04-04 @ 09:26:00
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: catharina

Jag blev lite nyfiken på att läsa andra hjärtebarns mammors bloggar, var får jag kontakt med dem ???

2008-04-04 @ 09:29:28
Postat av: ai

här ska FLÄSKET åxå FÖRSVINNA till sommaren, men ÄR LITE TVEKSAM?

2008-04-04 @ 11:35:53

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)