Tisdag

Men så det har strulat i bloggen! Inga inlägg och inga kommentarer jag jag kunnat göra.
Förhoppningsvis funkar det nu igen MEN om det inte gör det så fortsätter jag på min andra blogg!

Kalas har vi ju haft här under helgen och det kunde ni läsa om i förra inlägget.

I fredags fick jag nog av mitt nackonda så jag ringde till rådgivningen. Och hör och häpna!!! Jag fick komma till sjukgymnastiken direkt!!! Sagt och gjort...bytte bort skoterskorna mot mina prommisdojor och så susades jag iväg!
När jag så fick komma in och skulle ta av mej flisjackan så kom jag i håg en sak!!!!
Gylfj*veln var ju trasig i mina täckbyxor!!!! F*n så pinsamt!!!!  Jag talade helt resolut om för den manlige sjukgymasten att så var fallet och att jag inte hann byta...svetten rann efter ryggen!
Kunde inte komma därifrån fort nog!
 
I söndags var det dags för Kasper att omvandla födelsedagspengarna till Lego! Efter en och en halvtimmes sökande och funderande fullbordades omvandlingen och en mkt lättad Stefan kunde vinka farväl till en lycklig pojke... Skämt åsido...Kasper är så lycklig när han ser att Stefan jobbar för då får han personlig service!
En gång när vi var där och skulle köpa en present till nån så hade Kasper 6 kronor i fickan och frågade Stefan vad han kunde köpa för dom...det hela slutade med en Tammagotchi med tillbehör för en hundring!

Nåväl, efter ´Barnens hus besökte vi Ikea för att fika och därefter Handelsporten!
Fyndade sockor och en tröja till mej! Det är så billigt där så man skäms nästan i kassan!

Väl hemmavid gjorde jag potatissoppa och en stor giffel, som vanligt frågade Kasper var fisken var för han hade ingen i sin tallrik...
Jesper har just farit till Pajala med sin klass, dom ska läsa där i några dagar. Han kommer hem på torsdag.
Jag och Janne har även hunnit med att så blomfröer i dag. Spännande att se dom växa dag för dag!

GLÖM INTE TUPPERVARE HOS MEJ DEN 23 APRIL KLOCKAN HALV 7!!!!
Väldigt viktigt eftersom jag samtidigt vill ha era råd angående vårt nya kök!

Nu ska jag mest troligtvis ta ett litet hett bad med en god bok!!! Känner mej relativt frusen.
Som vanligt har jag en lättare kaos i tvättstugan men just nu så struntar jag i det!!!
Ha det gött kära vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

Tjo hej! Sån där ormtårta har jag också haft någon gång när ja fyllde :)

2008-04-01 @ 12:31:37
Postat av: Lena Ö

Och en sån tårta bakade jag en gång när någon av grabbarna fyllde år...
Har försökt kommentera förra inlägget men det lyckades aldrig. Så jag får göra det nu: Vilken otroligt härlig bild du fick på Kaspers lyckliga min! En riktig pangbild!
Och så över till något helt annat: hur har ni tänkt göra om köket? Större förändringar på G? Vi sitter var och varannan kväll med Ikeas "Kitchen planner" och provar en massa lösningar så vi vill gärna höra hur andra tänker som också ska göra om!

2008-04-01 @ 12:51:01
Postat av: catharina

Frön, skall man så dem nu, gud vad jag skulle vilja testa om jag har gröna fingrar, borde nog ta mig en sväng om i fröaffären

2008-04-01 @ 12:55:46
Postat av: Annika

IQ fiskpinne för mig! Inte har jag heller slängt en tanke till det, totalt glömt bort. Kom när du hinner, ingen panik!! :)

2008-04-01 @ 13:59:55
Postat av: mamma

Har kommenterat ,men det kommer inte fram!

2008-04-01 @ 17:15:27
Postat av: Ulle

Här krånglar det oxå!

2008-04-01 @ 17:51:10
Postat av: elli

Men jag kommer fram!!!

Postat av: Linda

Vilket krångel med kommentarerna, jag kommer inte ens in på min egen blogg*suck o stön*.
Har bokat in den 23, så om ingen insjuknar så kommer jag!

2008-04-01 @ 18:56:28
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre! Nu är påsken slut.... :)

2008-04-01 @ 20:33:45
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Gisan

Jag hälsar på hos dig vilken blogg du än väljer att vara hos. Kramar...

2008-04-02 @ 09:53:56
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Här råder oxå smått kaos i tvättstugan, men det struntar jag i, orkar inte idag..

2008-04-02 @ 11:10:32
Postat av: Bettan

Ska inte glömma Tupperware, jag går av natt då så jag kommer! Blir spännande att vara köksrådgivare, haha!

2008-04-02 @ 17:12:26
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Nina

hej och hå !
ha det bra !!

2008-04-02 @ 21:07:36

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)