Ja...hej!!!

image450
Så här sketasnygg var min Prinsessa när hon skulle på diskot i går...förutom tänderna då...
Kvällen som diskovakt gick bara bra! Ungarna är så härliga och superfina att ha och göra med.

I dag har Joannah vart här med grabbarna. Hon och jag hjälptes åt att göra lasagne. Den blev jättegod.
Vi åt den till lunch och jag är ännu mätt...
Algot skulle ut i traktorn med Janne men fick kalla fötter och längtade till mamma...sen när han kom in så skulle han ut igen...

Emma med familj har åxå vart här en snabbis. Vicktor blev kvar då dom for hem och han har lekt med Kasper hela dan.

Henny och Ida har vart hos min Prinsessa. Sen for Lydia till henny på middag och därefter for båda flickorn till Ida där dom nu sover över!

Jesper åkte till kompisarna i Korpikylä i går kväll och kommer väl förhoppningsvis hem igen i morgon.

Janne och Pontus har vart i stan och arbetat en stund och när dom var borta fick jag ett mycket välkommet besök!
Annika, Hadde och Wille! Det var så roligt och jag blev så glad!!! Kasper blev förståss åxå glad!!! TACK!!!! för att ni kom för det behövdes!

Körslaget då? Mina favvosar i rätt ordning är som följer: Joakim,Brolle och Markolio!!! Fick skratta så gott tå Markolios kommentarer.
Hammerfall är mitt absoluta favorit hårdrocksband!!! Har alla låtarna på min Ipod, bra och peppigt när jag är ute å går.
Nu längtar jag efter sängen och en bra film att somna till...

Tack mina vänner för värmande ord!!!
Ni som har barn förstår att det inte alltid är en dans på rosor trots att man ger dom det största av allt...kärleken!!!
Hoppas ni alla har det bra!

Stora varma kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tur att tänderna inte fick gå på disco! Vad mysigt ni har med barn och barnbarn som kommer och hälsar på hela tiden.

2008-04-06 @ 08:46:40
Postat av: Annika

Tack själv för igår. Jag känner mig alltid pigg o glad efter att ha umgåtts med dig!!!
KRAM!!!!!!!!

2008-04-06 @ 09:30:32
Postat av: Ulle

Min favorit är Brolle.

2008-04-06 @ 10:08:24
Postat av: elli

Vilket kraftigt överbett prinsessan har fått!! ha ha!
Har nästan klart bakstycket, några varv till och så snart formel ett börjar så börjar jag med ärm nummero 1.

Postat av: ai

kolla din mail!

2008-04-06 @ 11:32:17
Postat av: Gisan

Visst är Körslaget en härlig blandning av underbara människor :-) Kramar...

2008-04-06 @ 13:36:54
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Ulle

Har postat lite info ang tupperwarevisningen idag.

2008-04-06 @ 13:41:36
Postat av: Fia

vad fin hon var! Men hon kanske borde fundera på att gå till tandläkaren det där ser inte bra ut ;-)

2008-04-06 @ 13:57:50
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anki

Snygga tänder=)

2008-04-06 @ 18:13:33
Postat av: catharina

Hon är skitsnygg, även med tänderna

2008-04-07 @ 08:49:57
Postat av: Bettan

Snygga tänder, haha!

2008-04-07 @ 12:28:35
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Linda

Snygga tänder ;)

2008-04-07 @ 15:44:20
Postat av: Annika

Här har Wille fortfarande ont i halsen. Vi åker idag på eftermiidan och tar halsprov.

2008-04-08 @ 10:28:05

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)