Ännu en dag!

Såg på rent Hus och förundrades över denna kille som det handlade om! Vilken ödmjuk och fin grabb det var. Mina tårar började faktiskt att rinna...jag blev så glad när han fick ny frisyr och nya kläder och dessutom en taxikurs!!! det var han verkligen värd! Han deltog med stort engagemang i städningen och fick verkligen jättefint i sin lägenhet.
Dessa två programledare är så fina och snälla med sina "offer".
Nog om det!
I  går sådde vi lite blomfröer, Nejlikor,Petunior(Tidal),Rävsvans,Verbena,Flox och Tomater.
Lite spänki och se när dom kommer upp ur jorden.
Vi har åxå dividerat om vårt nya kök...vi står helt handfallna...tomma i skallarna...utan idee`r!!!
Emma tyckte att vi skulle "baka" in ugnen i ena hörnet och det var en sån strålande i de`att vi köpte den direkt!
Men sen då? Hoppas verkligen att ni alla sluter upp den 23 så jag får höra vad ni tycker!!! Vi har bestämt vilka skåpluckor och vilken bänkskiva vi ska ha men det är då allt...kakel...väggfärg...belysning...att det känns svårt!
Jag visste minsann precis hur jag ville ha det innan Janne blev engagerad...nu vet jag inte alls eftersom det ska bli av och jag har helt tappat huvudet...
Nog om det!
I morgon skall Kasper till tandläkaren...ser icket framemot det!!! En liten komplikation har dock tillstött och det är att han har liiite ont i sin hals. INGEN tandläkare får mina barn att gapa om dom har halsont!!! Nix då är det ombokning som gäller!
Ledig dag i morrn!!! Jippiee!!!! DÅ blir hallen rensad!
Peppe kom hem från Pajala i dag! En dag för tidigt...blev överraskad där jag satt och såg på Kockduellen med Kasper...tänkte göra god mat i morgon...nu fick han kocka ihop nåt själv!
Prinsessan har fått lite hosta hon, måste köpa lite   kuckelimuckmedusin till henne.
Jag har missat att anmäla jobb till A-kassan sen i januari så jag ringde helt sonika dit och talte om det för dom...så nu kommer mitt samvete att vara rent och nästa utbetalning inbringar inte lika mkt som vanligt.
Mona Selitz har gått bort!!!! Jag tyckte verkligen om henne  som skådis! Av mej kommer hon att vara saknad!
Ha det gött nu mina vänner!!!
En extra stor och varm kram till dej Linda!!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Håller med dig om Mona Seilitz.

2008-04-02 @ 22:11:43
Postat av: Anonym

Jag har fortfarande inte fått något från a-kassan, 2 månadsskiften utan pengar är Inte nåt vidare:(.
Ååå vad roligt med nytt kök, det skulle vi oxå verkligen behöva, finns såå fina:).

2008-04-03 @ 07:12:08
Postat av: Anna-Lena

Det var jag här ovan..

2008-04-03 @ 07:12:37
Postat av: Fia

det är så trist när underbara folkliga skådisar och musiker dör... snart finns inga av den "sorten" kvar... poppe, ernst-hugo,allan edwall, margareta krook o nu mona osv osv...

jag älskar att planera inredning så kanske kan man komma med nån idé när vi är uppe om vi hinner förbi förståss

Postat av: Bettan

Vill också ha nytt kök så jag är lite avis på dig... :) Det blir säkert jättefin fast du har tappat huvet, haha!

2008-04-03 @ 09:37:11
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: catharina

Aj då, missade städprogrammet, måste genast ta reda på när det är repris

2008-04-03 @ 11:37:34
Postat av: elli

Håller med dej om städpatrullerna. Fint program igår. Jag men tänka sej att Mona Selitz har dött. Hon har haft bröstcancer i 7 år. Huvva!!!
Leva i nuet ska vi nog alla göra. Kramisar

2008-04-03 @ 18:19:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Annika

Inte visste jag att Mona gått bort. Hon är oxå en av mina favvo skådisar!!

2008-04-03 @ 19:44:31
Postat av: mamma

Du måste nog hitta huvudet först innan du börjar inreda.

2008-04-03 @ 20:19:02
Postat av: Anonym

Vad Kasper var snabb på att levera "kalkisarna" !!
Tackar och bockar !! Det var exakt dem vi har till Ebba.

2008-04-03 @ 21:21:18
Postat av: MorsanBaloo

Vad roligt med nytt kök! Och du, kakel är nog det svåraste att välja. Jag höll nästan på att mista mitt förstånd när allt sånt skulle väljas. Varifrån köper ni köket?

2008-04-04 @ 17:16:30

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)