Tisdag

Så här fint gjorde jag i en av mina utekrukor häromsistones
bild
Att det nu blåser ner löv på den gör ingenting.

I dag har jag vart till stan med Joannah och Algot.
Vi gick från busstaton till Collorama som ligger på industriområdet...
Jag var och valde en tapet till köket.
Men jag sa till Janne att han får beställa den om han godkänner den.
Vi ska lägga nya köksbänkar och komplettera luckor och lådor.
Sen har jag forskat på internet var jag kan få tag på kakeldekor.
Vill klistra på nåt annat på dom vi har och jag vet precis vad jag vill ha åxå.
Efter det så slank vi in på Prillan och fick se detta:
bild
Nu kändes det på riktigt!
Kan verkligen först hur E kände sej när hon snurrade till sej 2 mille på Bingolotto!!!
I morgon ska Kasper hämta den med Janne!
Håller som bäst på med bullbakeri just nu.
Kaspers klass skall ut i lingonskogen i morgon och då får dom ta med sej bullar...
...hade inga i frysen så då blev det till att baka nytt!
Vad gör man inte för sina ungar!!!
Efter middagen kom min kusin B-M och hennes man G hit och det var jätteroligt!
Vi fikade och pratade en stund innan dom fortsatte sin färd mot Pello.
Min energi tar snart slut och jag har tre plåter till att grädda...TACK Joannah!!!!!
Sen har jag en tvätt som skall på torken innan jag kan krypa iväg till sängen för min skönhetssömn...
Ha det gött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad roligt att få göra om i köket.

2007-09-25 @ 21:24:18
Postat av: Mamma

Vad stolt Kasper måste vara ja du också att få se en sån där skylt på affären

2007-09-25 @ 22:19:22
Postat av: Cessi

Oh , vilken fin kruka.
Höstlöven gör det lilla extra.
Känner mig helt slut av alla dåliga energier, i trappan luktar det gammal knarkare.
Och igår såg en av oss hur knarkarn körde iväg i en bil som han annars brukar åka i.
Önskar att det fanns en husgud som kom till mig och sa :Jag har en lägenhet till dig .

2007-09-25 @ 22:42:31
Postat av: Katja

Grattis till Kasper, kan tänka mig hur lycklig han är!!

2007-09-26 @ 08:10:25
Postat av: Ulla

Vilken fin kruka du gjorde. Jag tänker varje år att jag ska göra men det blir inte av. Kanske kan jag bara gå till skogen och hämta hem lite enris och mossa och göra nått av det.

2007-09-26 @ 08:23:08
Postat av: kerstin

Det är lika roligt att pynta till höaten som till sommaren. Höst färgerna är vackra titta bara på Rönnens bladverk med gult o rött i alla nyanser.

2007-09-26 @ 09:38:35
Postat av: ai

vilken fin kruka.

2007-09-26 @ 09:39:04
Postat av: Fia

Wow vilekn känsla att få se en sån skylt! =)
Hur vill du göra i köket? Skall göra om vårat med såsmåningom så jag blir lite extra nyfiken

Postat av: Vivi

Jättefin kruka, ser så fint ut men har man tummen mitt i handen så får man inget sånt i sina krukor om man inte köper sånt "färdigt"....Bullar, mmm lät gott kanske skulle göra årets första bullbak nån dag.... =)

2007-09-26 @ 10:25:24
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Emma

Krukan bev jättefin :-)mår
vi bra i morrn får vicktor gå till skolan ..han klättrar på väggarna här...

2007-09-26 @ 10:37:13
Postat av: Annika

Åhh vilket härligt höstarrangemang du gjort!! Jättefint!!
Du bakar väl mazariner till på lördag?? :D

2007-09-26 @ 12:20:24
Postat av: Bettan

Jag vill också göra om i köket, det är så roooligt med nytt, nytt, nytt!

2007-09-26 @ 13:11:52
Postat av: Linda

Så fina dina krukor blev! Jag ska oxå fixa mina snart!

2007-09-26 @ 15:37:04

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)