Söndag

Vad skönt att sova ut i morse.
Var till Luleå i går och hämta stolar och däck till Pontus Epatraktor.
Passade på att besöka Lindex samtidigt och förutom nödvändiga underkläder till mej och småttingarna så köpte jag även ett par jeans till mej själv.
På kvällen var vi hos grannen och grillade korv i deras grillstuga och som vanligt gick jag hem relativt tidigt för Kasper blev så trött...
Väl hemmavid satt jag och Pontus och såg programmet med Babben, men vad vi fick skratta!
Svensson svensson såg jag men inte Pontus och det ska verkligen bli kul att följa den serien.
Vi är alla här hemmavid tokiga i komedier!
Svenska och Brittiska står högst i klass i detta hus.

Mamma var ju med i "Ring så spelar vi" i går och hon vann förståss två skivor!!
Jag spelade in det och har nu både mamma och Emma på samma band.
Grattis mamma!!!
Pappas önskeskiva var bätttre nu än då Emma var med.

I dag skall vi börja med att byta vatten till skalis och sen ska vi bära ut saker och säckar till mitt förråd.
Suck...hallen är full med bådet ett och annat.
Klockan 4 har Joannah ett Mary Kay smink Party och dit ska jag.
Tar nog med Prinsessan dit!
Denna vecka skall jag börja med utearbete!
Ta bort frusen växtligeht och lägga undan solstolen....
Tycker att sommaren knappt hunnit komma förrän den tog slut...

En kul sak inträffade på Prillan när jag var där med M.
En gammal skolkompis kompis från Pello var där och handlade.
Jag kände igen henne direkt! och hon kände igen mej!
Har inte träffat henne på nästan 30 år!
Hon bor med sin familj i Sthlm och var nu i Happis tillfälligt för att vara med på sin svärfars begravning.
Nix, nu ska jag rädda Skalis från dyn!
Ha en bra söndag!




Kommentarer
Postat av: joannah

jag och algot har åxå haft sovmorgon idag, vi vaknade just! Ses senare

2007-09-16 @ 08:48:36
Postat av: Katja

Kollade oxå på Svenssons och på Babben,hon är verkligen rolig!!

2007-09-16 @ 09:13:46
Postat av: elli

Låg i sängen till kvart över 8. Seg och trist ser dan ut att bli. Suck!!

2007-09-16 @ 09:32:55
Postat av: Ulle

Missade Svensson Svensson igår. Jag och Viktor satt med chipsskålen och såg på Sunes sommar istället :o)

2007-09-16 @ 09:44:10
Postat av: Annika

Jag missade oxå Svensson Svensson...undrar om den går i repris...det är en av mina absoluta favoriter.

2007-09-16 @ 09:52:48
Postat av: Anki

Ja Svensson, Svensson var bra, den kan man ju inte missa. Såg att det är repris idag. Tillhör ju också mina favoritprogram.

Postat av: MorsanBaloo

Missade också Svensson Svensson igår...
har också varit på ett Mary Kay party och köpte deras ansiktskräm =underbar! Dyr som fan men tack o lov dryg som fan ocskå. =)

2007-09-16 @ 10:16:30
Postat av: irene

trevlig helg till er åxå!

2007-09-16 @ 11:37:43
Postat av: Emma

Tur att jag ringde mitt i svensson svensson så jag inte missade hala iaf :-)

2007-09-16 @ 12:41:46
Postat av: Saara-Maria

:-)

2007-09-16 @ 17:52:24
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Ulla

Var gamla pellokompisen du träffade nån man känner?
Jag tycker också sommaren gick fort.

2007-09-16 @ 20:20:47
Postat av: sussi

Ooooo - blidde d ngt smink?? D är ganska dyra produkter - enligt mig iallafall...
Här kollar vi in veckans idol! Jösses...

2007-09-16 @ 22:43:40
Postat av: Ulle

På väg till joppet alldeles strax.

2007-09-17 @ 07:19:18
Postat av: Bettan

Jag missade ju Svenssons Svenssons... Attans också!

2007-09-17 @ 09:56:54
Postat av: Kestin

Missade svensson.Missade även dagens morgon prom,det började regna tänk vilken tur man kan ha ibland.Ha en bra vecka.

2007-09-17 @ 10:12:31

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)