Objudna gäster!?

I natt har Tara skällt som en galning vid tretiden.
 Och orolig var hon åxå, sprang runt huset och ut på vägen.
Vi började fundera på om vi haft objudna gäster här i natt eller om det vart nåt djur.
Men Tara har ju jaktinstinkt så om såg en älg på gården  så skulle hon nog kuta efter...

Nu har jag en bild till Cessi!
Skylt
Denna skylt lät jag göra i somras.
Dom som gått förbi den har tyckt att den vart skojsig...
Men jag ville ha den för att göra den heta trafiken uppmärksam på att här finns både barn och igelkottar.

Berra
Måste ju få skryta om vår nya kamera åxå...
Visst är han väl för gullig våran lilla Bertil!
Ser ni att man t om kan se hans näsborrar!

Lydia har för övrigt nu åkt med klassen till Jakobstad...
Saknar min prinsessa redan...
Dom kommer hem på onsdag.
Kollade deras program och jag måste ju säga att det lät deprimerande...
Bara krigsminnen....

Just nu ligger lilla Gotte och hostar samtidigt som Joannah äter av den goda blåbärspajen.
Tror att det blir nån form av matbrödsbak i dag, vi har nästan lovat Emma det...
Nix mina vänner, dags att ta på sej dagens outfit...
...långfillingar och jeanskjol får det bli dag.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar verkligen skylten ni har efter er väg :)Kan jag få lite inspiration o ork av dig så jag oxå tar itu med baket som ska göras?

2007-09-03 @ 11:49:17
Postat av: Annika

Wow, bilderna blir väldigt bra med din kamera!

2007-09-03 @ 12:02:46
Postat av: Anna-Lena

Ja en ny kamera skulle inte sitta helt fel.

2007-09-03 @ 13:08:14
Postat av: Ulla

Otrligt fina bilder!!

2007-09-03 @ 16:15:17
Postat av: Fia

Zeta kan också få sånt där för sig ibland o börja tokskälla åt till synes ingenting... Men så slutar hon lika tvärt igen... jag tror inte på objudna levande gäster iaf inte här djur eller gubben som vägrar försvinna härifrån...

Postat av: Katja

Tyckte å att dom hade lite tråkigt program,det är kanske inte så roligt för 9-12 åringar

2007-09-03 @ 18:43:31
Postat av: elli

herregu vilka fina bilder du får med din kamera!!! Jäklars vad rädd jag skulle bli om våran hund levde och dessutom skällde på natten. Ja sku no skita på mej!!!!

2007-09-03 @ 19:12:14
Postat av: Ulle

Fina bilder men jag tycker inte om Bertil. Ödlor är nog som åttabenta kryp för dig. Vill du beställa underkläder är det inte för sent. Gå på hemsidan och maila vad du vill ha så fixar jag det. Lingonkakan sparar jag, iaf en bit, åt dig.

2007-09-03 @ 20:09:06
Postat av: Cessi

Oj , vilken gullig varningsbild och det blir verkligen fantastiskt fina biler med dne kameran .
Du vill inte byta mot min klåjnk-dåjnk kamera?
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

2007-09-03 @ 20:27:54
Postat av: Emma

Tur att ni har tara

2007-09-03 @ 21:39:50
Postat av: Anonym

här bakas det REDAN

2007-09-04 @ 09:20:27
Postat av: Bettan

Ja, ni kanske har gastar kring gården?

2007-09-04 @ 12:31:24

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)