Hm...

Mitt mazarinbak i går blev en riktig katastrof!
Jag brände två plåtar av tre...
Att den tredje plåten klarade sej var bara det att fyllningen tog slut ...
Bara till att börja om på nytt i dag!
Janne har lovat mej att hjälpa till med skyltarna till loppisen i dag.

generalen
Sicken stilig general va!
Kaspers alster från i går.
Han var så nöjd över den med all rätt.

Lydias sover över hos Katjas prinsessa och torde komma hem under förmiddagen.
I kväll ska dom små liven sjunga på meän kieli i Folkets hus.

Kasper
Så här ser OLW:s senaste ekipage ut!
Pontus och Wille höll på hela kvällen i går med att reparera den.
Vet inte om dom lyckades.
4-hjulingen stod helt plötsligt inne på mitt nystädae köksgolv...
Men det gjorde ingenting för så har det vart i tio år nu.
Enda spåret efter den är lite manicklar som ligger i en hög tillsammans med 2 cocacolaburkar.

Ska jobba hos M i dag och jag hoppas på fint väder så att vi kan gå ut i friska luften en stund.
Janne hämtade mina jackor från Green House i går.
Har haft dom där på dragkedjereparation, det blev hur fint som helst och värt varenda penny!
Nu kan jag äntligen ha på mej min fina höstjacka igen.

I morgon har vi ju loppisen på lillstugan! Kom dit ni som kan och fynda!

Nej, nu väntar morgonens andra kaffekopp!
...och en bränd mazarin...hahahaha!
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vinkar till dig !!!
Hej, hej!!
Visst går veckorna för fort fram...om vi skickar M som vikarie för oss bägge på söndag;)
Jag kommer med moster till folkan vid sju-tiden, vi kanske syns då ?! Om inte tack på förhand att du tar med Emmy!!

Postat av: Vivi

Är övertygad om att de där mazarinerna är hur goda som helst. =) Ha en bra helg! Tjing!

2007-09-28 @ 08:33:35
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Bettan

Vad skönt att Pontus hittade sin plånbok!
Det är så härligt att läsa dina bloggar för du är så härligt glad och optimistisk trots brända mazariner och allt! Önskar jag vore lite mer som du.
Lycka till med loppisförsäljningen, synd att jag inte kunde vara där. Trevlig helg! Kram

2007-09-28 @ 08:44:48
Postat av: Fia

hur länge är loppsen öppen? Åker ju upp imorgon men vet inte när jag är framme... (vet ju inte ens när jag åker än men =) )

2007-09-28 @ 10:42:49
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Annika

Gör ni alla skyltarna...jag kan hjälpa till oxå!!

2007-09-28 @ 10:57:18
Postat av: Linda

Brända mazariner är väl bättre än inga alls :)
Ska försöka hinna till loppisen en sväng på lunchen, jobbar hela dan!

2007-09-28 @ 12:43:01
Postat av: kerstin

brända mazariner,det är smaken som räknas.Ha det så kul på loppis.Åker till skåne i morgon.

2007-09-28 @ 15:26:26
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får en bra loppisdag.Idag har jag och BM varit till Öå. Jag inhandlade en jacka och ett par jeans.

2007-09-28 @ 16:12:22
Postat av: Katja

Vad fin den var, Kaspers fyrhjuling och verkar vara perfekt storlek

2007-09-28 @ 22:43:09
Postat av: Ulla

Jag blir toksugen på mazariner. Finfin general!

2007-09-29 @ 09:10:05
Postat av: Ulle

Lycka till på loppisen idag!

2007-09-29 @ 09:39:11
Postat av: ai

Mazarinerna, SÅG SÅ GOTT UT, men jag KUNDE hålla MOTSTÅNDEN!

2007-09-29 @ 18:50:41
Postat av: sussi

Tusen tack för gott fika och glada skratt ;)
kram

2007-09-29 @ 18:50:45

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)