Glädjedag på många sätt.

Först av allt så kom min mamma hit i dag.
Sen for vi till stan och mötte upp med lillebror!
Sen läste jag Lindas blogg!
Sen var min pappa med och tävlade i "Gokväll" och vann ett bokpaket
Fattar ni!!!!


Mamma mumslar
Så här glad ser min mamma ut när vi fikar på Ikea!!!

Mammas fika
Detta hade hon på sitt fat så då fattar ni att min mamma myste!

Joannahs fåtölj
Joannah provar "sin" fåtölj...alltså den som hon vill ha...
Vi gick omkring på Ikea och klämde och kände på nästan allt!
Dagen skulle ha vart helt underbar om inte ett par skrikiga kinapuffar förföljde oss...

Jag köpte grejor till mina gardinringar så nu har jag mina nya gardiner upphängda i köket.
Sen har kvällen gått i städandets teckan...suck...varför tror min älskade familj att jag är deras hushållerska?

Jättegrattis till min pappa åxå som vann ett bokpaket när han tävlade i tv!!!!
Plus att han hälsade till oss!
Jag har världens bästa mamma och pappa!!!!!!
Mamma missade att hälsa till oss i lördags....hihihih...hon var tvungen att komma hit som kompensation...

Kasper pluggar
Här som kronan på verket ser ni min lilla älskling göra sin läxa!
Fast han var trött....
Han börjar klippa med ögonen halv åtta och då måste han få sin kvällsfika innan han somnar.
I kväll blev det mannagrynsgröt och sen Pettson och Findus på tv:n...
...som han hann se max 2 minuter av innan han somnade.

Tänker på Linda som måste ha fått glädjefnatt i dubbel bemärkelse...
Nu börjar "House" som jag gärna skulle vilja se.
Ha en bra kväll!
Ska föresten jobba på dagis i morgon...mellan 9 och 2...det skall bli jätteroligt!
Cessi! Jag älskar dej och är så glad för...ja du vet!
Krätte! Välkommen till min blogg!!! Och jag hade en traumatisk upplevelse den gången...hihihi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gottigotti!
Fina bilder .
Tack .
Ibland behöver man lite medvind i motvindar.
Får mig att tänka på en bästis som kallar sig Sunnanvindur , isländskan du vet.

2007-09-18 @ 21:22:59
Postat av: Annika

Vad härligt att läsa din blogg, man blir så glad när man känner hur glad du är!!

2007-09-19 @ 07:52:44
Postat av: Catharina

Oj vad suktig harn är,och vad duktiga dina föräldrar är, gratta från mig med till vinsten, vad kul att vara med i tv och vinna nått!!

2007-09-19 @ 08:15:30
Postat av: Fia

varje gång mamma varit där har du en bild från IKEA restaurangen =) lite kul tycker jag! Förresten är Joannahs fåtölj MIN fåtäölj också den skall ju stå i Biblioteket hahaha...

Postat av: Nina

Vilken härlig dag !!
ebba somnade till Bolibompa framför tv:n igår...hon är också helt slut på kvällarna!!

2007-09-19 @ 12:00:15
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: kerstin

Vad du och din mamma är lika varandra.Fotöljen ser skön ut är så sällan på IKEA så jag är inte så uppdaterad på sortimentet.

2007-09-19 @ 13:04:48
Postat av: Bettan

Vilken härlig dag! Fina bilder var det också.
Du är inte ensam om att vara hushållerskan i familjen, min familj tror samma sak om mig.

2007-09-19 @ 16:32:24
Postat av: Lotta

Du förstår väl att din kommentar till Cessi lät som att hon skulle ha en bebis eller nåt.. ;-)

2007-09-19 @ 17:34:04
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Ulle

Tänk hur lätt glädje smittar av sig. Blev såå glad i sinnet när jag läste din blogg.

2007-09-19 @ 18:17:36

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)