Festival

svampisVet ni vem som haft Svampbobfestival i dag?
Jajamensan, ni gissade rätt!
tv
Kasper Granvik i egen hög person!
Från halv elva i förmiddags till klockan 6 nu på kvällen har den  lilla svampen underhållt min son.
När det har vart paus i form av en låt så har min lilla gosse grävt efter ätbara saker i kylen.
Jag frågade honom om han inte kunde ta en paus och komma ut i det fina höstvädret...
Ja, det gjorde han ..... i 3 minuter...
Tänk att den lilla fyrkantiga svampen som bor i en ananas och är kompis med en sur bläckfisk kan vara så kul!
Men vet ni att jag gillar åxå Svampbob! Hans hysteriska skratt!
Nåväl, det var endast detta jag ville förmedla.
Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ulle

Vet inte så mycket om denne Svampbob, men han måste vara bra.
/Natti!

2007-09-23 @ 21:52:13
Postat av: Maria

Hos mig var det B1 och B2 när det begav sig :)

Postat av: Ulla

Svampbob är underbar! När vi var på semester i Stockholm för några år sedan och hade hela stadens begivenheter att välja mellan, så gick vi på bio hela familjen och såg Svampbob-filmen.

2007-09-24 @ 08:35:20
Postat av: Annika

Vad gulligt!!
Är man svampbob fantast så är man!!!

2007-09-24 @ 12:30:47
Postat av: Katja

När Ida var liten var det bara Mumin som hon såg på!

2007-09-24 @ 13:57:33
Postat av: Linda

Så härligt med Svambob kavalkad :)

2007-09-24 @ 17:29:17
Postat av: Bettan

Haha! Ja, barn brukar ju hitta en eller annan favorit, när jag var liten var det Madicken för hela slanten och Michaela är ganska ombytlig men Nemo har ju varit en storfavorit hela tiden.

2007-09-26 @ 13:04:52

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)