Ännu en dag...

...kom och gick!
Har jobbat tre pass i dag och jag kan väl säga som så att jag är ganska mör!
Dessutom har jag rensat på altanen och burit bort utemöbler,hammock mm
Planterat lite ljung vid trappen, tömt krukor...pust...
I morgon skall jag fixa klart vintringen av gården sen när jag kommit från Af.
Fattar absolut inte varför jag skall dit igen...skit åxå säger jag!
Eftersom jag ingen bil har så måst jag ju åka buss...och med våra taskiga förbindelser så är jag inte hemma förrän halv ett...och jag har tid klockan 9...
Jag vet att det går en buss kvart i 11 och den missade jag sist åxå när jag var där...grrrrr.....
Fy säger jag bara!!!! Sitta i ett litet jäkla rum och prata nonsens...jag vet ju att det inte finns jobb åt mej!!!!
Jag har det stora handikappet att inte kunna finska och ligger man slätt!
Jag blir bara så sur när en hel dag går till spillo bara för att det ska se bra ut i besöksstatistiken på Af...
En ljusning i mörkret är att jag i dag fått "Skenet bedrar" Julspecial!!!!!
Plus trean och fyran av Rena rama Rolf!!!!
Tänkte börja införskaffa alla avsnitt i "Skenet bedrar", både jag och Janne älskar den tokroliga brittiska komedin.
Är det nån av er bloggisa som känner till den?
Kasper har svårt att somna i kväll och han ligger ännu vaken och väntar på mej...
...jag vill ju se min nya film och inte Pelle svanslös som han ligger och ser...
Hemska mamma tänker ni nog!
Är pojkvaskern vaken ännu?
Men då ska jag tala om för er att han somnar när han somnar och det kan jag inte göra nånting åt...!!!
Lotta! Min högt och innerligt älskade lillasyster är inte gravid!
Cessi! lavjo!!!!
Ni andra! Gå och lägg er så ni orkar upp imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det går en buss klockan 11 står kiruna på den och den stannar vid stora vägen ..ta den

2007-09-19 @ 21:38:56
Postat av: Bettan

Jag gillar också Skenet Bedrar, hon är ju så bra den där Hyacinth Bucket!
Mina barn somnar också när de somnar, svårt att tvinga dem till annat.

2007-09-19 @ 21:55:28
Postat av: Ulle

Vad skönt det måste kännas att snart ha gjort vinter färdigt på gården.
Avskyr oxå att sitta på meningslösa möten på af.

2007-09-20 @ 07:08:14
Postat av: Katja

Vi har allt ute än, skulle behöva plocka bort det.Pusst!

2007-09-20 @ 08:20:25
Postat av: Fia

Hyacinth är .... helt jäkla vansinnigt skön. =)
När jag var inskriven på af under en kort period (jag hade tim anställning men inget fast) så ville dem jag skulle springa där stup i ett tills jag sa att När fasen skall jag hinna jobba och söka andra jobb om jag skall sitta här och göra ingenting hela tiden???? fick då färre besök men likväl för många.
Tycker Ams borde få gå en kurs eller nåt för dem är sällan bra på att ta folk eller so logiken i saker och ting.

Postat av: Lotta

förstår din irritation på af, jag har också haft många långa samtal med dom helt i onödan. och nu tycker dom att jag måste söka jobb för att jobba upp mina 18% som jag inte arbetar, trots att jag jobbar för mkt för att stämpla upp dom. men jaja nåt ska dom väl ha att syssla med på dagarna.. ;)

2007-09-20 @ 10:22:37
Postat av: airin

Idag, har jag varit PÅ EN SÅNDÄR MENINGSLÖS MÖTE!!!!

2007-09-20 @ 12:41:05
Postat av: Annika

Man blir ju nyfiken på vad det är Cessi har på gång eller vad hon hittat på!! :)

2007-09-20 @ 14:43:18
Postat av: joannah

saknar er som vanligt, flera dagar sen vi sågs!

2007-09-20 @ 20:53:11
Postat av: Anonym

Vem är gravid??
Här är bara tomten vaken... ja å så jag då ;)
Har berättat om din "trosor-utan-kjol" för Eva-K
på jobbet ;) Hon skrattade GOTT!!
Men jag sa att enl dig var d Elli - de känner ju varann, så hon skulle fråga ;)

2007-09-20 @ 21:05:15
Postat av: Ulle

Morning!

2007-09-21 @ 07:17:59
Postat av: Linda

Jag har samma problem med My, jag lägger henne vid åtta tiden men hon läser o joxar i sin säng ett bra tag efteråt! Brukar tänka att hon ligger ju ner iaf :)

2007-09-21 @ 07:38:47
Postat av: Nina

VInkar till dig !!

2007-09-21 @ 08:08:22
URL: http://anin.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)