Vilket firande

Jag hade i går! Först kom mamma med en massa gotter plus att hon hade bakat mommomackor kvällen före
som vi fick.
Emma med familj kom med en nalle som Anton målat på kyrkans barntimme...

mmm
Visst är han kreativ! Emma målade näsa och mun. Fick åxå en ask Merci som jag gillar helskarpt.

mmm
Min Prinsessa gjorde ett sånt jättefint kort att mitt mammahjärta höll på svämma över.

mmm
Från familjen Suo/Lehto fick jag en mysrock i grönt...en dyr en...!!!
Och skön, sitter med den på just nu!

mmm
Familjen Aldeman/Pesula kom med en väldigt fin tavla på en mkt busig pojke!

mmm
Fick åxå ett kort från Lotta! Och självklart hade jag bunkrat upp med veganfika om du var här Lotta!!!

Jag fick åxå en karamellskål av Suo/Lehto, en jättefin värmeljuslykta av Hennys familj och ett fint kort på Henny och Rasmus.
Vinterkrigsvätska fick jag av Huhta/Enbuske, en vätska som skall provas i goda vänners lag så jag får vänta till Annika kommer nästa gång... Plus att Annika hade med sej en speciaare typ "Magnum"
 Givetvis fick jag blommor av Janne och fyra nitlotter...hehehe...det heter ju tur i kärlek och otur i spel...
Kvällen avslutades framför först Segemyr och därefter reprisen på Svensson.
Sen var det godnatt för mej.
Ja just det, jag fick en ask med chokladhjärtan av Prinsessan åxå.
Nu ska jag väcka mina knytten.
Ha en bra dag därute i kylan...brrrrr.

Kommentarer
Postat av: Cessi

Vilken rolig dag du verkar haft , full med gotta och vänner

2007-10-10 @ 07:32:16
Postat av: Bettan

Vilken härlig födelsedag du fick! Å många fina presenter. Kram

2007-10-10 @ 08:42:39
Postat av: Ditte

Grattis i efterskott från hela Duvesjö"packet" ;) Det är alltid roligt att fylla år, man blir ett år visare och får en massa fina presenter.

Kram D

2007-10-10 @ 09:53:59
Postat av: Annika

Vi får väl ta det när det blir "hårda, kärva tider"!!! :D

2007-10-10 @ 12:16:22
Postat av: Katja

Du har verkligen varit snäll när du fått så många presenter :)

2007-10-10 @ 13:05:01
Postat av: Fia

finfina presenter!!

Postat av: Ulla

Håller med, fina gåvor! Och hjärtekortet var ju jättefint.

2007-10-10 @ 18:09:39
Postat av: Erik

Vilket fint firande det verkade vara.

2007-10-10 @ 19:06:04
Postat av: ai

grattis i efterskott!
MKT FINA presenter!

2007-10-11 @ 13:46:49
Postat av: Lotta

Hahahahaha.. :-D Vad fräckt å lämna kvar prislappen vah.. ;-)

2007-10-11 @ 13:51:01
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Maria

GRATTIS!!

2007-10-11 @ 16:45:33
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)