Måndag

Konstig sommar har vi haft!
Lite igelkottar och lite fåglar...
Tänkte på det när jag såg ekorranra hoppa omkring här.
Ekorrar har vi haft gott om.
I vår/somras när Janne harvade på ängen så fick han syn på tre små gågelbon på marken där mammafåglarna låg på äggen.
Vi har följt dom och sett att äggen kläckts och att ungarna kunnat lämna sina bon ordentligt.
Janne satt upp pinnar där bona var så att vi allaskulle ha koll.

Jag skall snart i väg på jobb.
Efter det så ska jag städa badrum och tvättstuga....
Det gäller att vara aktiv så att allt inte förfaller!
Visst är det trist med detta eviga regnade!
å onsdag har meteroligerna hotat med minusgrader...
Fy fasen vad halt det kommer att bli!
Jesper kör ju dagligdags till Kalix så jag får vara orolig varje dag.

I morgon kommer mamma hit över dan. Det ska bli roligt!
Är ju ledig på tisdagar.
Prinsessan var till stan i går med henny.
Hon hade köpt chokladhjärtan till mej!!!!
Min lilla gulleunge!
Dom skall hon och jag tjuvsmaska på när vi är för oss själva!

Dagens middag?????
Har inte en susning!
På skolan äter ungarna kycklinpyttipanna, inte Kasper för han får korv.
Månne jag trixar ihop nåt med köttfärs då?
Nåväl mina vänner, nu ska jag aktivera mej lite innan kneget.
Typ förbereda lite tvättstugestädning.
Om jag börjar med det nu så är det lättare att fortsätta sen när jag kommer hem igen.
Ha en bra dag trots regn och rusk!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har inte heller en susning om dagens middag och ingenting har jag tagit upp från frysen heller...
Vädret är verkligen skitboring..

2007-10-08 @ 10:29:40
Postat av: ai

HMMM....tack FÖR ROLIGA UNDERHÅLLNING, som Ni hade FIXAT Du å Anki.....
Pratade med Jesper på festen, DU VET, OM DET DÄÄÄR....det skulle BLI SÅ ROLIGT SÅ ROLIGT, tyckte, ATT HAN HADE INGET MOOOT::::::::::::::::

2007-10-08 @ 10:36:12
Postat av: Ulle

Tycker det är såå tråkigt med alla hemma måsten.

2007-10-08 @ 11:21:50
Postat av: Ulla

Jag ska också trixa ihop nått av köttfärs..
Visst är ekorrar fina, det är nästan mina favoritdjur. Igelkottar har vi inte.

2007-10-08 @ 14:46:23
Postat av: Annika

Vad mysigt med Mamma på besök. Kanske vi oxå kikar förbi imorrn!!! hihihi
Här blir det nog hamburgare till middag!

2007-10-08 @ 15:15:10
Postat av: Fia

middag bir köttfärssås... såå trist. äter det lite för ofta. men men man kan ju variera den iaf! :-) ( har inte ketchup i den lämgre haha ;-)

Postat av: aegnes

vad tyckte deltagarna om "invalido"

2007-10-08 @ 16:17:38

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)