Hejsan!

På min andra blogg blev jag nyfiken och tröck på "Nästa blogg" och upp kom en porrsida!!!!
Tänk om mina ungar gjort det!!!
Därför är jag här igen för ett tag.
Måste kolla upp säkerheten hos Blogspot.
En riktigt obehaglig upplevelse var det i alla fall.
Tänkte om ni undrar varför jag skriver här igen...

kalas
Skulle skala potatis till fisksoppan i går...visst är den fin!

kalas
Kasper hade en utställnig som jag fick den stora äran att inviga...
Han hade gjort i ordning ett pappersband och tagit fram en sax så det var bara att
klippa...

kalas
Algot blev så glad när han fick se Oliver så han skulle ge en kram...

Vad händer mer i dag då?
Jo Lotta kommer hit på eftermiddagen!!!! Längtar!!!!!
Före det skall vi i väg till Boden och plaska lite på Nordpoolen.
Kasper är liiiiite rädd att han skall bli sjösjuk igen...
Sist i Piteå fick han ju hög feber och kräktes av det.
Nu anser han att det faktiskt var sjösjuka han fick...hahahaha...
I går var vi till Risön och gratulerade famme som fyllde år.
På torsdag skall jag hämta henne hit så att hon får shoppa loss lite.
Jag har inte träffat henne på fem månader!!!!!
Hon har vart i Sthlm i 2 månader och den har inte jag haft nån bil.
Kasper funderade om hur hon såg ut nuförtiden...
Sen när vi kom in sa han att hon ju färgat håret och sålunda inte såg ut som hon borde...

Här blir det nog inte några köksovationer...
Våra köksluckor är från -88 och håller inte för dagens standardmått...
Suck!!! Bänkskivan är inte köpt...ej heller tapet och kakel...
Men en skoter blir det!!!
Väldigt rättvist eller hur!!!
Nej, mina vänner! Nu väntar en snabbstädning så att jag kan baka en god smaskig grej till Lotta direkt när vi kommer hem!!!
Ja Lotta! Jag har köpt mjölkfritt margarin!!!!
Ha en bra dag vad än ni gör!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas ni får det roligt i Boden!!!

2007-10-23 @ 11:11:15
Postat av: malin

Jag var ju självklart tvungen att testa och inte fick jag upp någon porrsida! (visst hörde du besvikelsen i min röst? ;)). Däremot så kom det upp en blogg som handlade om.... tada! Stickning! Inte lika farligt alltså :)

Postat av: joannah

bra att du är tillbaks här så jag kan läsa och skriva kommentarer ordentligt!

2007-10-23 @ 11:35:44
Postat av: kerstin

jag kom till en sida vet ej vars.Viktor och jag mötte din dotter med fam. i kalix på måndag, han sa att viktor P går på min skola det tog en stund innan poletten ramlade ner för mig. Ha det gött.

2007-10-23 @ 12:36:29
Postat av: Maria

Bläk va äckligt! Stanna du kvar här. Ha så kul i poolen!

2007-10-23 @ 13:16:54
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Nina

Hoppas det blir en fin skoter ;)

Förstår dig och besvikelsen.....

Men hoppas Boden resan var en bra tripp med mycket bad

2007-10-23 @ 14:00:18
Postat av: Lotta

Väntar med spänning vad man får för smaskigt.. *skrattar*.. ;-)

2007-10-23 @ 17:20:00
Postat av: Anki

Hahaha en ny skoter istället för kök =)

2007-10-23 @ 18:17:44
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulle

Vad roligt att do e´tillbaka. Hoppas ni hade en trevlig dag på Nordpolen, och att ingen blev sjösjuk ;)

2007-10-23 @ 18:26:42
Postat av: catharina

tassavtryck

2007-10-23 @ 20:36:40
Postat av: mamma

Jag kom inte fram på din blogg, så det var ju bra att det blev ändring.

2007-10-23 @ 20:42:12
Postat av: Eira

Hm.... skoter istället för kök... låter som manlig logik. *ler* Ha en bra dag Kajsa!!

2007-10-24 @ 07:23:56

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)