Vojne vojne

Ja i går fick jag ju hämta hem min bil från Prillans parkering.
Det hände en ..hm...vet inte vad jag ska kalla det för...
men det som hände är väl bevarart mellan mej, min man och två bloggare!!!
Hahahaha...sicken en jag är!!!
Nåväl, i dag har Elli vart här på sin rast för att sätta slingor i mitt hemska cappuchinofärgade hår...
...Hat gått med mössan på i några dagar bara för att färgen blev så hemsk!
Skall strax skölja håret och se om det vart nån effekt.
Städningen är avklarad överallt utom i sovrummet men där tar jag sen senare i dag.
Skall ta fram julgardinerna och stryka på dom lite.
JA, jag tänker sätta upp mina RÖDA ENFÄRGADE julgardiner!!!!
Dom med tomtar på får vänta till advent.
Eftersom jag målat runt mina fönster så var jag ju tvungen tabort de gardiner jag hade hängt upp...
...sålunda blev dom skrynkliga och jag ids inte stryka dom nu och sen om två veckor mer strykning när julisarna ska upp.
Hajar ni?
Nu ska håret sköljas ur...håll tummarna på att jag slipper mössan...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Eira

NÅ? Hur blev håret? Bildbevis kanske?

2007-11-15 @ 14:56:07
Postat av: Annika

Nämen vojne vojne...vad har hänt!! :D

2007-11-15 @ 17:17:22
Postat av: Susanna

Väntar med spänning på resultatet av hårfärgningen!

Postat av: ai

NÄÄ; skojar!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-15 @ 17:37:14
Postat av: Ulla

Hur blev det?? Nu vill jag ju se både ditt och Ellis hår på bild.

2007-11-15 @ 18:08:35
Postat av: Bettan

Ja, jag vill också se bilder på håret!!

2007-11-15 @ 20:01:16
Postat av: krätte

Bild, tack!

2007-11-15 @ 20:18:45

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)