Fredag

Vad skönt med fredag!
Varför det då?
Jo! I morgon får vi sova på morgonen...
Det är skolfotografering i dag.
Men vilka stiliga barn som kom till skolan i dag!
Robin var så stilig så jag började söka efter kameran...
Kasper och Lydia ska inte ta syskonkort i dag.
Lydia vill vara själv.
I stället ska hon och Henny ta kompiskort.
Vet inte om Ida och Lydia åxå skulle ta det, sa att dom måste fråga Idas mamma först.
För min del går det bra!

morot
Kasper gjorde en snögubbe i går...(Eller det var Blackvard han gjorde)
Just som jag skulle ut och föreviga vinters första gubbe så snodde Tara moroten...

chips
Hade fint besök åxå i går!
Lydia hittade sin chipspåse och Algot lät sej väl smaka...
Han är en riktig linslus den lilla godingen!
Möbleringsförslag fick jag inte i går så jag får väl ringa Ankki igen...
Ska jobba i dag och sen blir det en prommis till skolan för att hämta hem min lilla Prins!
Han tänkte klippa sin pannlugg i går efter bastun men jag hindrade honom...
Irina! Roligt att du hittat till mej!!!!
Nu ska jag vidta lite åtgärder på diskbänken innan jag går till mitt arbete.
Föresten så ringde jag Af kundtjänst i går...skulle göra det denna vecka, det är en åtgärd i min sk handlingsplan...
Nu ska jag ringa runt till femtioelva olia ställen och tigga jobb....
Vet inte var jag ska börja riktigt!
Trivs jättebra med det jobb jag har men skulle vilja ha mera timmar.
Lydia var på kalas i går, hon sa att det var det roligaste kalaset hon varit på.
En kille i hennes klass fyllde tio år.
I dag ska jag steka kotletter till middag.
Kanske med kokt potatis och lite sås( Utan grädde).
En god blåbärspaj till efterrätt möjligen och med vaniljsås till...mums!!!!
Nej, nu väntar diskbänken!
Ha det göttigt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Eira

Blåbärspaj - *mums*

2007-11-09 @ 09:17:50
Postat av: AI

Varje dag, ÄR LIKA för mig, är det måndag eller fredag, FÅR SOVA, HUR LÄNGE JAG VILL, he, he....

2007-11-09 @ 09:18:03
Postat av: Bettan

OJ vilken mage Joannah har börjat få!
Hihi, rolig hund det där som äter morötter!
TREVLIG HELG!
KRAM

2007-11-09 @ 10:18:11
Postat av: Ulle

Trevlig helg! Hoppas nu att du verkligen sover länge imorgon bitti.

2007-11-09 @ 11:33:48
Postat av: elli

vilken gottegris lilla Gotte är!

2007-11-09 @ 18:25:11
Postat av: mamma

Det är nog svårt med jobb Haåaranda har ju stor arbetslöshet.

2007-11-09 @ 19:13:07
Postat av: Linda

Smarrigt med blåbärspaj *slurp*

2007-11-09 @ 19:44:01
Postat av: Katja

Vilken läcker soffa!!Tack för att Ida får vara hos er!! Hon var inte så pigg på att fara till farmor.

2007-11-10 @ 09:36:19
Postat av: Anki

Har ni haft så mycke snö???
Fin snögubbe=)

Postat av: Erik

Bra bild på hunden och snögubben.

2007-11-10 @ 14:14:52
Postat av: Nina

Vinkar till dig !!
Vink, vink

2007-11-10 @ 18:16:12
Postat av: joannah

när tänker du uppdatera dig då?

2007-11-11 @ 15:25:14

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)