Choklad och fotbad

Söndagkväll! Och jag är svintrött!!!!
Konstigt va!?
I går var jag på Hjärtebarnsföreningsmammaträff.
Eftersom det var sju styckna som avbokade sej dan innan så fick jag ta med mej några vänner.
Annika och Ankki!!!! Ja ja Catta! Det är dina vänner åxå!!!
Palo
Här sitter dom väntar på att få prova chokladen.
Vi åt inte mkt av den men fy fagerlund vad äckligt det blev tillslut...
Bara lukten av choklad...urk!!!!
Fotbad fick vi åxå.
Fötterna i en balja med hett vatten som förvisso kallnade snabbt.
Ett glas vin till...
...Samtal om livet med de andra...kan det va bättre?!
Eftersom jag hade alldeles nya sockar på mej...naturligtvis svarta...
...Så flöt det svart ludd i mitt fotbad!
Vi fick välja mellan en halvtimmes massage och en halvtimmes zonterapi.
Jag och Ankki valde zonterapi till våra vackra fötter.
Det kändes inte speciellt.
Middagen var helt suverän!!!
Läs på Ankkis blogg om det för jag stämmer in i allt!!!

Palo
Kolla in den coola smöruppsättningen!
Efet maten var vi alla dästa och mätta...
Vi satt i ett av rummen och berättade vitsar samtidigt som di drack lite öl/vin/rom&cola.
Vi fick verkligen använda magmusklerna...men så vi fick skratta!!!!
Janne kom och hämtade oss vid elvatiden och då kändes det som att vi hade partajat klart.
Jag som sover vid niotiden....

I dag har jag gjort en farsdagstårta till mina barns pappa....skitgod var den!
Sen har jag och Ankki K vart med ungarna till stan och ekiperat dom.
Kasper fick en overall, Lydia en jacka och ett par skor, Henny två par skor(ett par vart ju gratis...)
Den som inget fick var Rasmus men han ville inte ha nåt heller.
Korv åt vi på Ikea...Ungarna skulle ha mellanmål sa dom.
Nu sitter vi och kollar på Van Veeteren på 4:an.
Få se hur länge jag håller mej vaken...är så trött redan nu...

Min lillasyster fyller år i dag!!! GRATTIS Cessi!!!!!!
Åxå GRATTIS till min pappa som har farsdag idag!!!
Nu börjar filmen i gen!
TACK Annika, Catharina och Ankki för en mkt rolig kväll i går!!!!
Det måste vi göra om!!!!!
Ni andra!!! Ha en skön natt och vakna utvilade i morrn för då börjar en ny arbetsvecka...

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ååå, chokladprovning, fotbad, massage och en god middag. Låter som en toppenkväll.

2007-11-11 @ 22:41:46
Postat av: ai

Anki ocg Annika har berättat, "SKIT KUL", hörde jag!
Här BLEV DET KÖPTA TÅRTAN, till farsdag!

2007-11-12 @ 08:10:26
Postat av: Ulla

Men tänk dig att stå och göra sånadär smöruppsättningar hemma varje dag! Det låter som att ni hade en toppenkväll.

2007-11-12 @ 08:25:50
Postat av: Bettan

Lät som en härlig kväll!!

Jo, jag säljer Oriflame... eller jag brukar säga att jag KÖPER Oriflame för det är mest jag själv som handlar, hahaha!
Har du slutat sälja eller?

2007-11-12 @ 11:38:04
Postat av: Nina

Vilken tid det måste ha tagit att göra smör-konstverket.....

2007-11-12 @ 12:16:30
Postat av: Annika

TACK själv för en super rolig kväll!!!

2007-11-12 @ 12:45:12
Postat av: Catharina

Vadå, nu glämde du mig Igen !!

2007-11-12 @ 14:14:51
Postat av: Susanna

vilken fin smöruppsättning!! jisses! :-) låter som att ni fick en helkul kväll! myspys!

Postat av: Fia

lät ju som en helt underbar kväll!

2007-11-12 @ 16:30:24
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anki

Tack själv för en helt underbar dag =)

2007-11-12 @ 19:10:15
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anki

Lånade din smörbild =)
Hoppas det inte gör nåt?

2007-11-12 @ 19:11:11
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Ha ha!!!Jag kan tänka mej att vattnet blev fort kallt pga annat som flöt omkring, typ ludd...

2007-11-12 @ 19:51:16
Postat av: sussi

JÖSSES vilket snyggt smörfat!
Tack än en gång för inbjudan - synd bara att jag var utbjuden :)!

2007-11-12 @ 21:21:26
Postat av: Anonym

vilket smörfat till det behöver man inget annat.Har fått zonterapien gång tar det aldrig mer blev jätte dålig mådde pyton i flera dagar så här upprepas det inte.Du har alldeles rätt chokladen tar alltid slut före boken vad det kan bero på?????Ha en fortsatt bra vecka.

2007-11-12 @ 21:54:05
Postat av: kerstin

Det var jag,namnet försvann visst

2007-11-12 @ 21:58:27
Postat av: Emma

Tack så mycket för att ni haft hand om vicktor idag

2007-11-12 @ 22:36:08

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)