Lördag

Hos moffa
I dag har vi hälsat på hos min ♥Pappa.
Det var så kul att komma dit i dag!
Vi trodde att han skulle sitta där ensam MEN...
...Där var hans kusin från finska Pello.
Jag fattade inte ett dugg av vad som avhandlades men så mkt förstod jag att dom hade roligt.
Sen ringde farbror ♥Lasse, så jag fick mej en liten pratstund med honom åxå.
♥Kasper har haft en jobbig morgonstund, i den åldern tänker man så mkt.
Ni ser ju på bilden hur hårt han håller om ♥Morfars arm...
♥Lydias min var inte alltför munter...
...Hon köpte en hårgrej på GK som hon sen tyckte att hon inte passade i...
Jag har pratat med ♥Mamma åxå i dag och hon hade det efter omständigheterna bra.
Jag har inte vart alltför intresserad av melodifestivalen förut men nu hörde jag att ♥Mamma och dom skulle titta och då ska vi det åxå!
Fy så jag saknar min älskade ♥Ägghalva!
Om ♥Lillasyster vart här så hade livet kännts mkt muntrare men hon är ju där hon är!
♥Lydia skall ha sitt kalas den 3 juni på badhuset klockan 13.00!!!!!
Bara så att ni som är intresserade vet!
Apropå mitt senaste inlägg så är jag inte religiös...
...Jag har fått en kristen uppfostran och gott i söndagsskola mm och
det sitter i ryggmärgen!
Jag tror på min Gud och har alltid gjort det.
Jag tycker att ordet religiös låter så pompöst och tillgjort, då känns det bättre med ordet kristen.

Hoppas att ni alla får en fin kväll!!
Speciellt önskar jag ♥Mamma och gänget det!!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Trevlig kväll själv också

Postat av: Lotta

Fin tröja lydia har.. :) Vad skönt att veta att morfar har det bra i Pello.. :)

2007-05-13 @ 00:26:26
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: mamma

Vi har haft en mycket bra kväll,vi har nysskommit hem.Det var vin, salta pinnar cocacola godis och chips. Det blev sent men jag är glad att vi klarade oss hem. Marina var full, men Jennet skjutsade oss hem. Det var Ulf som planerade festen. Leif- Erik var där på dagen, men var inte med på festen, för han måste tänka på medicinen och bor rätt så långt från sjukhemmet.

2007-05-13 @ 01:25:22
Postat av: malin

morfar har samma min på kortet som Stefan brukar ha! Du vet "bekymmrad men ändå medveten"-blicken ;)
Det känns så skönt att veta att mormor är där!!!

2007-05-13 @ 06:39:35
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Mamma! Vilken kanonkväll ni har haft! Hälsa dom övriga festprissarna!

2007-05-13 @ 08:42:06
Postat av: joannah

haha vad muntra dom ser ut på bilden =)

2007-05-13 @ 10:30:32
Postat av: Annika

Men vilken flopp hela schlagerfestivaen var....eller arrangemanget var bra....men röstningen hmmmmmm!!

2007-05-13 @ 12:03:39
Postat av: malin

nå, hur var det därborta? önskar uppdatering MED bilder! å det snarast!

2007-05-13 @ 18:54:42
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Ulle

Tänk att vi fick sol till sist. Ha en bra vecka!

2007-05-13 @ 19:05:15
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Cessi

hehehehehehehehehehe
precis så tänkte jag med , Joannah!

2007-05-13 @ 19:41:41
Postat av: Nina

Vad coolt att du fick dig din fåtölj !!!

2007-05-13 @ 20:18:35
Postat av: joannah

nu vill jag se bilder från haveriet och leos lekland!

2007-05-13 @ 21:27:23
Postat av: sussi

Har åxå gått i söndagsskola, d sitter i ryggmärgen...
Så GLADA alla såt ut på fotot, hahaha :D

2007-05-13 @ 21:37:22
Postat av: Bettan

Ja, jag är då varken religiös eller kristen, snarare en hedning hahahaha!!

2007-05-14 @ 13:33:48
Postat av: Erik

"Hittade en 400 grams Toblerone på Rusta, 36 kr kostade den, som hittat :P

2007-05-14 @ 20:11:40

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)