JaaaaHeeeeej!

Kasper
Eftersom ♥Lydia inte har skrivit ännu själv om sin present så visar jag vad det är!
Nämligen en kanin vid namn ♥Simba!
♥Kasper är så glad när han kan hålla i honom åxå.
♥Simba verkar vara en lugn och social liten herre.

.Vicktor
Så här snygg var ♥Vicktor när han skulle på Åsas kalas!
Lillebror ♥Anton var åxå stilig men eftersom han skulle inmundiga ett mariekex så tog ♥Emma av han finkläderna...

I går jobbade jag heeeela dagen lång!
Men eftersom vi var mkt ute så blev det ingen stress för mej utan jag var så motiverad att börja städa.
Tänkte ta städdagen i dag men jag tjuvstartade lite i går.
Då går det fortare i dag...hahaha...
♥Kaspers rum fick sej en rejäl omgång...ni vet...gick igenom lådor  mm
EN myra såg jag!
Vi som brukar ha myrinvasion varje vår...taiträ...
Nästan all tvätt är åxå tvättad och vikt.

I morse när jag förde ♥Prinsessan till skolan hann jag även med en kram till miljonärskan.
Jag undrar vad jag skulle ha gjort om jag hade vunnit så mkt pengar.....
Givetvis så skulle jag betala bort lånen först...men sen då?
Nytt kök...Bygga ett loft...Leja nån som hjälpte till att röja på gården...Kanske nya möbler...
Resa skulle jag kanske åxå men då bara billedes med familjen...
Ja, drömmarna finns och det är ju inte säkert att jag skulle göra allt detta ändå men...

♥Kasper är hemmavis i dag för han kände sej lite krasslig.
Ändå steg han upp kvart i sju!
Nu ligger han i soffan och väntar på att "Svampbob fyrkant " börjar.

Nej mina vänner! På detta vis blir inga rum städade...
Ha en bra dag! Och ni som är med i "Solens vänner"! Kolla ut!!!! Och njut!!!
Ditte! Hann inte med nån prommis i går men i dag blir det!
Annika! Hur har dag ett gått?

Kommentarer
Postat av: sussi

Om jag vann 2 mille, så vet jag inte vad jag INTE skulle göra ;)
Vilken fin present!! Gosig...

2007-05-29 @ 08:17:02
Postat av: Ulla

Vilken gullig liten kanin!!
Om jag vann 2 milj skulle jag nog redan vara i Thailand eller nån annanstans på resa :-)
Här i Ångermanland skulle solens vänner grina idag, för det är ganska grått och kanske är det regn som väntar

2007-05-29 @ 08:23:18
Postat av: eira

Åh jag vet vad jag skulle göra om jag fick 2 mille i handen!! Asfaltera våran bakgård!!! *ler* Och sen bli skuldfri. Drömma måste man ju!
Ha en bra dag Kajsa!!!

2007-05-29 @ 08:25:03
Postat av: eira

Jätte-jätte-söt Kanin - är det en dvärgkanin? Vädur?
Söta killar också!!!

2007-05-29 @ 08:25:44
Postat av: Anna-Lena

Gullig present:)
Borde oxå städa..

2007-05-29 @ 08:55:32
Postat av: Anki

Oj oj oj 2 mille skulle sitta bra=)

Postat av: Emma

Vi försov oss imorse ..vaknade halv 8 av att bussen körde förbi ..

2007-05-29 @ 09:05:29
Postat av: Saara-Maria

Va fin kanin :-)

2007-05-29 @ 10:37:11
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Annika

Jodå, dag 1 gick bra. Det höll på att hända en olycka....utan att tänka tänkte jag dyka ner i kexburken! :D
Din Mamma var ox på bussen...hon har en lång resa framför sig. Eller inte så jättelång, men jag tycker den resan är lång till Umeå!!

2007-05-29 @ 10:54:00
Postat av: Erik

Simba, roligt namn på en kanin.

2007-05-29 @ 17:34:23
Postat av: Fia

sikken söt kanin!
Och ja nog har man snabbt 2 miljoner (var det det?) inplanerade =)

2007-05-29 @ 17:59:42
Postat av: anna

:)

2007-05-29 @ 19:24:05
Postat av: Nina

En söt liten Simba !!
Och två mille, då skulle jag svimma !!!

2007-05-29 @ 20:52:44
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Linda

Så gullig Simba är :)
Hade inte varit helt fel med två mille!

2007-05-29 @ 21:07:26
Postat av: Ulle

Vilken sötis!

2007-05-29 @ 22:04:08
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Bettan

Fina bilder!

2007-05-30 @ 10:02:41

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)