6 dagar kvar...

Till ♥Kasper fyller år...
Så har snart en vecka gått!
Jag har fått jobba i 3 dagar.
TACK!!!
Till er som undrar vad ♥mammas tavla föreställer...
...ett flygfoto på Wasaloppet!!!
Jag gissade rätt på en gång när ♥mamma visade mej tavlan.
I morgon skall jag och ♥Kasper ta oss en heldag med
Nedre Keräsjokiborna(♥Algot och ♥Joannah).
Det blir Ikea, Frasses, Barnens Hus...mm...
Godishuset skall vi åxå besöka.
♥Kasper fyller år nästa torsdag och skall bjuda in sin grupp på
kalas med fika och lunch.
Så nu gäller det att planera väl.
Skall baka bullar med havremjölk och mjölkfritt margarin så att alla kan äta dom.
Muffinsen är både ägg och mjölkfria.
Lunchen vet jag inte riktigt ännu, ♥Kasper vill bjuda på pizza...
...måste kolla allergifronten först.
Fy så jag kommer att sakna dagisbarnen till nästa gång...
♥Prinsessan tappade en tand i går när hon var på simträningen.
Nu ligger den i ett glas och väntar på tandfen...
...som eventuellt kommer i natt...
Dom skulle ha med sej egen matsäck i morgon, ♥Lydias klass.
Hon har gjort köttbullsbaguett och skurit en korvbit, handlat en Risifrutti och
i morgon kokar jag choklad...
Tror inte att  hon kommer att var hungrig i allafall!
Bara vi kommer i håg att ta med skidorna...
I tisdags vid lunchen så Annamaria att ♥Kasper hade en knöl på halsen...
...jag ringde till magnecylverkstan och fick komma in onsdag morgon...
...efter en sömnlös natt for vi dit...
...där en sköterska konstaterade att det nog var en körtel...
...ordet nog knäckte mej!!!!
Om han har kvar den på måndag så ringer jag till Kalix!!!
Nix, nu ska jag hoppa i säng med...min ♥man...
...hahaha...ni trodde nog att det skulle vara med Alber och Herbert...
Godnatt mina vänner! Så hörs vi i morgon!
♥Sussi! Tack för ett givande samtal!


Kommentarer
Postat av: Sussi

TACK själv...
Du, vi tar å fotoshoppar ngn kväll! Jag kan ta med mig V så kan grabbarna leka under tiden - eller om ni vill komma över!

Postat av: Fia

hade aldrig kunnat gissa rätt på tavlan. men när du säger det så! :-)

sov gott

2007-03-23 @ 01:11:32
Postat av: Linda

Åh vad du är underbar, tack för dem snälla sakerna om mina barn :) Hoppas det inte dröjer för länge tills nästa gång du får jobba!
Ha en underbar dag med dina barn o barnbarn
kramisar

2007-03-23 @ 06:57:41
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Emma

åh jag skulle ochså vilja ha en hel dag på stan ..

2007-03-23 @ 07:05:54
Postat av: Anna-Lena

Ha en trevlig heldag på stan:)

2007-03-23 @ 08:08:46
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: eira

Härligt det låter med en dag på stan m barn och barnbarn o godishuset o allt....

2007-03-23 @ 08:11:47
Postat av: Anki

Åh ska ni till godishuset=)
Ha en underbar dag, shoppa loss ordentligt

2007-03-23 @ 09:17:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Bettan

Hade inte heller kunnat gissa rätt på tavlan. Ha en trevlig dag imorgon och shoppa för mig med!

2007-03-23 @ 11:07:56
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Lotta

Tror ni haft en udnerbar dag i stan, låter mysigt allt ni skulle göra i alla fall.. :)

2007-03-23 @ 16:56:32
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Emma

Tack för i dag :-)

2007-03-23 @ 19:57:03
Postat av: Nina

Hoppas dagen igår var lyckad !!

2007-03-24 @ 08:03:45
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Ulla

Vasaloppet, uppifrån. Det var ju glasklart egentligen! Min myrstigs-gissning är dock väldigt lik vasaloppet....

2007-03-24 @ 08:14:58
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg:)
Inhandlades nåt skoj igår:)?

2007-03-24 @ 09:29:01
Postat av: Mamma

Här är mycket soligt, ni är väl ute en sån här dag:

2007-03-24 @ 13:08:39

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)