Söndag



Jag var hem till Pello i går med några av kidsen.
Vi grillade korv och åt av mammas goda petit chouxer.
Midsommaraftonen kom och gick och jag måste ju säga att det var en afton som jag sent kommer att glömma av en mkt trist anledning.
Eftersom jag väljer att inte skriva om den så förstår ni nog säkert att jag inte vill prata om det än!!!
 Respektera det! Jag berättar när jag känner att jag kan det!
Janne har åkt till Lappträsk för att vattna. Jag har sjungit åt ungarna men ännu har ingen klivit upp...hm...får ta i med hårdhandskarna snart...
Vi har ju ett sånt fint väder i dag så jag tänkte ta med mej kidsen och ta ett dopp i älven.

I dag ska jag tjata på Janne tills att han lagar hammocken...
När vi gjorde första stoppet i går mot Pello så passade jag på att köpa ett nytt krocketspel.
Fåse om vi tar oss en liten turnering i dag.

Nu önskar jag er mina kära vänner en bra fortsättning på denna dag!
Jag skall gå ut och läsa boken jag håller på med för tillfället och samtidigt sörpla i mej en kopp nybryggt java.

Ha det göttigast!!!

Kommentarer
Postat av: elli

Tror du att jag är dum eller????
Varför skulle inte jag respektera det!!! ???

2007-06-24 @ 10:59:09
Postat av: Cessi

Mm hammocken är viktig , bland de viktigaste attrialjerna under sommaren .

2007-06-24 @ 11:56:36
Postat av: Ulle

Brrr! är det inte för tidigt med ett dopp i älven?
Har nog gått och blivit gammal. Förr, i min ungdom, badade jag ALLTID innan skolavslutningen oavsett vattentemperaturen.

Postat av: Maria

Sitter på campingen och bloggar ;) Kram på dig - ha en bra dag i solen!

2007-06-24 @ 13:21:52
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Cessi

MMmm , en färskbryggd kopp Java ...

2007-06-24 @ 15:30:19
Postat av: MorsanBaloo

Hej igen =) Jojo bidde det nåt dopp? Eller blev det ett likadant som jag tog: doppade alla 10 tår? :)
Kaffe ja, jag hade glömt ta med socker så jag ides inte koka nåt morgonkaffe.Bordes ha råkat gå förbi hos dig i morse alltså. :)

2007-06-24 @ 15:33:34
Postat av: elli

Vilket drag det var på gudstjänsten i dag!!! Fullt pådrag för en endaste.

2007-06-24 @ 20:11:52
Postat av: kerstin

fortsatt lugn helg 2års kalas och sussis fam på middag,det är vad som blivit idag, känner mig som riktig pensionär.

2007-06-24 @ 20:12:53
Postat av: Ulla

jag doppade mig till låren idag, men inte längre. Kallt fortfarande.

2007-06-24 @ 20:44:17
Postat av: Bettan

Fina bilder, särskilt den på Algot och gammelmormor!

2007-06-26 @ 09:46:58

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)