HA!!!

Detta här trodde ni inte va!!!?
träff
Efter en vild jakt genom IKEA så fick vi äntligen fatt i självaste Ingvar.
Jag frågade vänligt om han kunde tänka sej att vara med på bild tillsammans med flickorna...
...och som ni ser så kunde han det!
paj
Innan vi strålade samman med Ingvar så gick vi på restaurangen och fikade.
Elli blev så glad när en kvinna i kön hittade teskedar så hela hennes(Ellis alltså) bricka välte och där låg den lilla pajen och sprattlade...
Vi skrattade så vi höll på att dö alltså!
DÅ tog jag fram kameran för att föreviga den stackars lilla pajen.
Gissa vem som tyckte att jag bromsade upp kön då...?
bestick
Passade på att förnya våra bestick åxå.
Hittade dessa som jag tycker var jättesköna att hålla i och som Kasper åxå utan problem kan använda.
Han har ju som bekant en släng av nickelallergi åxå...

Tänk att min Lydia och hennes Henny har blitt kramade av en utav världens rikaste människa!!!!
Voi voi voi...kan inte se mej mätt på bilden heller...
Är jag riktigt klok eller?
Nu ska jag fortsätta att se/höra /sjunga med i Allsången på Skansen.
Såg ni Hebbe lille?
♥Joannah! Nu räknar vi dagarna till ni kommer!!!!!!!
Alla längtar!!!!!
Ha det göttigöttgött!

Kommentarer
Postat av: elli

Ja herregud så du imsa och vimsa omkring. Men din min när du låssades vara nån helt anna!!! Oslagbart!!!!
JA vilket skoj vi hade vid pajerna alltså!!!!

2007-07-31 @ 21:27:27
Postat av: joannah

flickorna ser väldigt stolta ut!!! Snart är vi hemma

2007-07-31 @ 22:41:25
Postat av: Ulle

Visst såg jag Hebbe lelle i tv-rutan ikväll.

2007-07-31 @ 23:06:33
Postat av: Erik

Kamprad verkar vara en vettig människa med båda "fötterna på jorden", inte bara p.g.a detta, har även sett en dokumentär om honom.

2007-07-31 @ 23:31:52
Postat av: Nina

Vad kul för flickorna också att få vara med på bild tillsammans med Kamprad.
Fanns det mycket varor? eller har norrmännen rensat rent där? Har själv inte varit till Ikea på hela sommaren.

Postat av: eira

Åh - självaste Mr Kamprad! *ler* Dom där besticken är ju så snygga!!!

2007-08-01 @ 07:30:47
Postat av: Fia

se där självaste Kamprad! Kul med en sån bild i fotoalbumet!!

2007-08-01 @ 08:12:51
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: Anki

Wow vilken bild =)
Slår ju Idol Marcus................haha
Er kan man ju inte ta med på restaurang, dig o Elli alltså;-D

2007-08-01 @ 08:50:20
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Katja

Vilka tjusiga bestick !!

2007-08-01 @ 09:11:02
Postat av: malin

NÄÄÄ!!! TRÄFFADE NI INGVAR!!!! Vet du, jag längtar mej nästan blå efter joannah...saknar våra dagliga samtal jättemycket :(

2007-08-01 @ 09:12:08
Postat av: Maria

Det blir ett riktigt minne :) Du skulle ha tagit en bild med dig och Ingvar också!

2007-08-01 @ 09:33:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catharina

Han är en poppis kille i ahppis, han Kamprad.... var tjejerna lika stolta som mamma ??

2007-08-01 @ 09:59:12
Postat av: sussi

HÄRLIGA BILDER :D!!!
Jo, alla andra har haft varsin "spy-natt" när vi var i stugan. Konstigt, d är 2-3 veckor sen, att Fille fick vänta så länge på sin tur... Men som sagt - den som väntar... :(
Nu är han iallaf pigg som en mört, d höll i sig från 06.30 - 15 ungefär...
Vi vux har inte drabbats av åkomman, som tur är!!
Nu skall jag slänga mig i duschen medans barnen roar sig - Moa har "herrbesök"...

2007-08-01 @ 10:47:22
Postat av: Nina

Har du sett vem det är på Söndag ??
*suck* tar halva dagen......jag brukar gå in på nätet och se för på onsdagarna publiceras vem det blir.
Och vi har turen att få S....tar väl megalänge....och vi som skall iväg på kalas sedan efter.

2007-08-01 @ 11:00:46
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Wow vilket foto:)
Trevligt med nya bestick.

2007-08-01 @ 11:30:27
Postat av: joannah

är återigen inne och tittar på ingvar och flickorna, besticken är åxå väldigt fina!!

2007-08-01 @ 17:57:23
Postat av: Majsan

Förstår att du är stolt!!!
Flicorna ser oxå stolta ut!
Snygga bestick ska titta efter nya jag oxå!!!

2007-08-02 @ 13:03:04
Postat av: Bettan

Det är inte varje dag man träffar självaste Herr Kamprad så det var ju lyckat!

2007-08-03 @ 14:08:08

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)