Godmorgon!

HjärtaVilken dag jag hade i går!
Först var det ju bakeriet som lyckades över all förväntan.
Sen åkte vi ju till Tornio med tjejerna och passade på att på hemvägen besöka IKEA...
...där fanns en ytterligare knallorange fåtölj på fyndet!
Så nu har vi varsin fåtölj med tillhörande fotpall!!!
Kläm på den ni!
På IKEA fyndade jag tre nya vaser och denna gång röda blommor.
Kasper fick en knallorange gardin som han ville ha i sitt fönster.
Den skall vi fixa dit i dag efter mitt jobb.
Jesper har just åkt i väg till tandläkaren och tar med sej Joannah och Algot på hemvägen.
Jag sitter och väntar på att en av mina älsklingar skall komma!
Nämligen Vicktor!!! Emma skall jobba i dag så han ska vara här med Lydia och Kasper.
Sen kommer ju givetvis storasyster hem och håller koll på allihopa.
Vi hade ett mycket välkommet och kärt besök i går av en familj från Gammelstan.
Dom är åxå kontaktföräldrar i hjärtebarnsföreningen.
Vi insåg åxå att vi inte kommer att åka till den årliga träffen i Lycksele...
Under den helgen har Lydia en återträff med scouterna och så fyller brorsan jämna år.
Nåväl, det går väl fler tåg skulle jag tro!
Jag är så stolt över min systerdotter!
Gå in på hennes nya sida och kika!
Den heter tvåfyrasju och den finns som länk hos mej.

Nix mina vänner! Nu är det dags för mej att läsa vidare i Inger Frimanssons otäcka deckare....
...Innan jag sticker till jobbet.
Ha en bra dag!
Catarina! Vi måste träffas för en liten planering.....
Annika! Hoppas vi hinner ses i veckan!

Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt med såna dagar där allt lyckas och man känner sig helnöjd=)
De skulle komma lite oftare bara

Postat av: Ulle

Vilken lyckad dag!
Hoppas nu du hinner sitta ner i fåtöljen med en kopp kaffe/te och något av det smarriga du bakade.
Här blir det frukost nu.

2007-07-02 @ 10:32:31
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Linda

Oj vad många ilägg jag missat, måste nog börja ta mig en timme varje kväll så jag är uppdaterad!!
Ha en härlig dag
kram

2007-07-02 @ 13:43:47
Postat av: Nina

Du frågade om flickorna och frillo....de har frillo
hos mormor och morfar *ler*, denna vecka :)

2007-07-02 @ 15:02:43
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Ulla

Tur som en tok med fåtöljerna! Det ska man ju ha ibland!

2007-07-02 @ 16:04:45
Postat av: Maria

Har du läst Camilla Läckbergs deckare? De är så himla bra. Har flera i pocket om du är intresserad.

2007-07-02 @ 19:20:26
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika

Tack för idag!! Vi ses!!

2007-07-02 @ 21:02:15
Postat av: STHLM

Så ni kommer inte till Lyckselträffen , det var tråkigt att läsa men jag kommer nog att fara dit

2007-07-02 @ 21:53:00
Postat av: catharina

samma familj var förbi här... men det vet du nog, synd att ni inte skall till Lycksele

2007-07-03 @ 22:42:57

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)