Krokodilen

Krokodilen

Animal Planet är en kanal som går varm hos oss för tillfället!
I går såg vi ett program där dom tog bort krokodiler från ett fiskevatten...
Vips så hade ♥Kasper dragit in alla sina djur till tvrummet och satt igång
med att leka djurdoktor...
♥Janne undrar vars hans svarta tejp tagit vägen...
...men jag vet jag!
Till ♥Kaspers stora lycka så fick han en halv rulle av ♥Janne i går!
Å resultatet lät sej inte väntas...ni ser det på kortet ovanför!
I dag fyller min brorson ♥Johan hela 10 år!
GRATTIS ♥JOHAN på din stora dag!
Jag tänkte skriva ett längre inlägg i dag men...
♥Lydia och ♥Emma skulle in på Msn och "Prata" med ♥Henny och ♥Emmy.
Har vart till hälsobutiken på Gallerian och köpt en salva som
jag läst skulle vara bra på eksembarn.
Ska smora in ♥Kasper ikväll för första gången.
Gillar inte riktigt att smeta på kortisonsalvor hela tiden och detta är
ju helt underbart om det funkar.
Salvan heter XM-body.
♥Janne var in på Elon i dag för att kolla om det går att beställa nytt glas till ugnen,
och det går!
Så jag har sanerat allt som går att ta löst från ugnen...
...i diskmaskinen!
Nej nu plingar det värre här, måste låta ♥Prinsessan msn:a.
Ha det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: elli

Jasså ni har en dr dolittle i eran familj!!!!

2007-01-22 @ 17:51:13
Postat av: Emma

Han är så söt lillebror :-)

2007-01-22 @ 18:13:23
Postat av: Linda

Jag gillar verkligen Kaspers upptåg/idéer*ler*. Berättar du hur salvan funkade sen? Har ju oxå eksembarn!
Ha en bra kväll
kram

Postat av: Linda

Då ska jag lulla mig dit o få ett prov*ler*, tack för tipset!
Fast jag vill ju ändå ha en rapport om hur det funkar efter långt användande :)
kram

2007-01-22 @ 19:14:34
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Ulla

Crocodile Hunter var min stora idol, jag tittade gärna på hans filmer. Själv gillar jag väl inte kräldjur något vidare, men det var kul att sen någon som verkligen tyckte dom var underbara och vackra. Nu har ni ju en egen crocodileHunter hemma hos er.

2007-01-22 @ 20:53:40
Postat av: Saara-Maria

Vad fiffig kasper är! :-) Trodde de va först en riktig krokodil på bilden! hehe.. Är också en sådan där tejp användare i smyg! *små ler*

2007-01-22 @ 21:11:36
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Sussi

Vi har åxå trasig ugnslucka... Fast d är Hildas - i plast! Nu har hon en hylla istället för en ugn! Fiffigt va!!

2007-01-22 @ 21:32:39
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Cessi

Gud vad han är gullig Kasper.
Han verkar vara väldigt medveten och bestämd när det gäller att behandla och ha hand om kräldjur.

2007-01-22 @ 22:59:18
Postat av: Nina

Vilken härlig pojk Kasper är...han verkligen älskar sina djur

2007-01-23 @ 10:08:39
Postat av: MorsanBaloo

Jag vill också veta om salvan är bra.
Snajsig krokodil på fotot. :)

2007-01-23 @ 23:58:15

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)