Ännu en dag!

I dag har jag faktiskt sytt klart köksgardinerna...
...men ni som känner mej bör ju förståss inte syna sömmarna!
I fredags var vi på 90års kalas!
Det var en som fyllde 40år och en som fyllde 50år.
Det blev en tidig kväll för mej eftersom ♥Kasper ville hem efter tio minuter!!!!
Vi var hemma före tio!
Sen fick jag ju far och hämta resten av packet efter 12...
Men det var en trevlig fest med trevliga människor!
I går var jag och ♥prinsessan till stan och handlade lite.
♥Lydia fick nya täckbyxor och en ny mössa.
På Ikea köpte vi tre lampor och gröna servetter.
Ica Maxi fick åxå ett besök av oss, där blev det lite mat och sånt.
Jag var så trött så jag somnade först i fåtöljen...
...före 9 var jag i säng!!!
Men nu är jag pigg som en Pommac förutom lite skallebank!
♥Emma och ♥Anton och ♥Nicke har åxå vart här alldeles nyss, ♥Vicktor stannade ute och
lekte med ♥Tom!
Prinsessan är hos ♥Henny.
Mina tankar går till er som har det jobbigt och tungt just nu!!!!
Föresten! Min svärson ♥Peter skall vara med i Postkodmiljonären i början på februari!
Nu får vi alla hålla tummarna på att han kommer upp i heta stolen!
Tänkte fara en sväng till stan och hälsa på min ♥farbror i dag.
Nu ska jag ta en femminuters rekreation på soffan...
♥Ha det gött mina vänner♥!!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Påminn sen när han ska vara med på postkodmiljonären så vi inte missar det:)
Hoppas huvudvärken gått över

2007-01-21 @ 17:04:37
Postat av: elli

Säg till när du ska hälsa på Bror för jag vill gärna komma med.

2007-01-21 @ 17:20:38
Postat av: Bettan

Det ska verkligen bli spännande att se pkm när Peter ska vara med!
Man måste tillåta sig att synda ibland, när man känner att man absolut inte kan låta bli men än har jag klarat mig!

Postat av: Anna-Lena

Nya gardiner är skoj:), har tidigare haft riktig "gardinmani", köpt nya hela tiden..:). Nu blir det inte lika ofta nå mer..

2007-01-21 @ 19:25:35
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Annika

Måste komma o se dinfengshui!!

2007-01-21 @ 19:38:11
Postat av: Linda

Ha det bra
kram

2007-01-21 @ 19:53:48
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

vad skoj att gardinerna är sydda, alltid kul med nytt !!

2007-01-21 @ 21:22:50
Postat av: Emma

Gardinerna var super fina :-) allt annat med för den delen ..

2007-01-21 @ 21:37:12
Postat av: Sussi

AnnaLena ljuger, köper nya gardiner hela tiden ;D!!!
Ha en go kväll...

2007-01-21 @ 21:45:02
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Mamma

Det var länge sedan jag sydde gardiner, blev faktiskt lite sugen, men det är det där med sömmarna.

2007-01-21 @ 23:30:58
Postat av: joannah

jag å agge kommer å hälsar på er, hoppas ni är hemma! svinkallt ute och endast 18 inne på morgonen!

2007-01-22 @ 09:34:17
Postat av: Anonym

vi är med på postmiljonärer, så vi kommer INTE MISSA DET....

2007-01-22 @ 11:03:39

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)