Vilken dag!

Och vilken dator....grrrr...får nu redigera om mitt inlägg!
Tänkte länka in en jättefin text som Carola sjunger men allt blev bara skit!
Den heter " Så länge jag lever"

presentan
I dag fyller min Janne år!
Av oss, familjen har han fått dessa "sementer"

Janne sa till mej att denna dagen är en tur dag...
...varför säger du så undrade jag då...
...för då fick vi komma hem med Pontus...(för 16 år sen...)

Jag är så tacksam för att jag har min familj (med allt vad det innebär ibland...)!
Jag skall nu börja med middagen och samtidigt göra en till tårta.
Lydias klass skall till Edsevö på måndag...
...dom kommer tillbaks på onsdag!
Det är ett sammarbete skolan har med skolan i finska Karungi och Edsevöskolan.
Kan bli väldigt kul om går in för det.
Måste snacka lite med Prinsessan så att hon förstår hur roligt dom kommer att få det.
Nu ska jag göra ett nytt försök med Carolas text...
Ha en jättefin dag allihopa!
Här finns det tårta för den som vill komma på en kvällsfikning!!!


Du ser mitt hjärta, du ser min längtan att få lägga ner mitt liv inför dig
Fri och förlåten jag sträcker mig framåt mot allt det som du har för mig
Och jag vet du är med mig varje morgon när jag vaknar upp
Och du står vid min sida och jag tänker aldrig nå´nsin ge upp

Så länge jag lever, så länge jag finns kvar på denna jord
Så länge mitt hjärta slår vill jag leva, leva för dig

Stormarna kommer och regnet det faller, men jag står här i din härlighet
Jag står på din klippa, jag står på ditt ord, jag står på alla löften du gett
Och jag vet du är med mig, när jag faller reser du mig upp
Och du står vid min sida och jag tänker aldrig nå´nsin ge upp

Så länge jag lever, så länge jag finns kvar på denna jord
Så länge mitt hjärta slår vill jag leva, leva för dig

Jaaaaa! Det gick!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

kul med samarbete över gränserna sådär!! Kommer aldrig glömma när vi fick åka till ryssland med skolan i högstadiet, det var verkligen ett minne för livet!

Postat av: Annika

Kanske vi dyker upp o firar födelsedags "barnet".
Beror på om Wille vågar ta mod till sig o komma med "lappen".
Grattis Janne än en gång!

2007-08-28 @ 16:31:25
Postat av: Ulle

Rolig resa hon har framför sig. Du kan väl äta en tårtbit för mig oxå ;)

2007-08-28 @ 16:32:35
Postat av: eira

Åh tårta....det är liksom vääääldigt gott....*slurp*

2007-08-28 @ 16:40:55
Postat av: Nina

Emmy kan inte följa med på resan till Finland då vi åker till varmare breddgrader på onsdagen....bra att du skrev det här på bloggen....måste se hur det blir för Emmy på måndag och tisdag....

2007-08-28 @ 18:14:11
Postat av: Vivi

Ja åka iväg med klassen var alltid kul tyckte jag! =) Tårta har vi ätit här på längden o tvären o inte är de över än, i morron är de far i husets tur....för o nackdelar att ha alla i augusti!! =)

2007-08-28 @ 19:57:33
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: sussi

GRATTIS Janne :)!!
Hade jag sett d här tidigare hade vi kikat in på tårta! Nu blev jag allt bra sugen, suck...!
Får väl drömma om tårta istället :(

2007-08-28 @ 22:29:49
Postat av: Bettan

Grattis till Janne!
Texten var väldigt fin men jag förstår också vem just hon syftar på och Honom tror jag inte riktigt på, sätter hellre in min mamma elle Ubbe som föremål istället för Han. Kram

2007-08-28 @ 22:56:24
Postat av: Anki

Grattis Janne=)

2007-08-29 @ 08:01:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Grattis:).

2007-08-29 @ 08:16:55
Postat av: Katja

Dom får det nog roligt på resan!

2007-08-29 @ 09:09:45
Postat av: irene

grattis Janne,!

2007-08-29 @ 09:55:38
Postat av: Linda

Grattis till Janne!!
Jag är en dag försent för kvällsfika :S

2007-08-29 @ 13:19:47
Postat av: elli

VArför känner jag alltid en tår brännandes i ögonvrån när jag läser texterna i dina sånger? kram äggis

2007-08-29 @ 20:05:17
Postat av: kerstin

ha en bra födelse dag med janne.Roligt med skolresa din dotter får nog kul.

2007-08-29 @ 20:54:04
Postat av: Mamma

Det har krånglat här också, när jag skulle hälsa och gratta Janne.Har varit i Övertorneå i dag.

2007-08-29 @ 22:49:07
Postat av: Maria

Grattis!

2007-08-30 @ 14:09:39
Postat av: Saara-Maria

Tjolahopp! :)

2007-08-30 @ 15:40:59
URL: http://saaramaria.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)