Terve!

I går hade vi stort kalas för min stora son!
Först åkte vi till stan för att hämta tårta och handla kläder till födelsedagsbarnet.
Då hände detta:
Jag sprang in på vårdcentralen för att kissa på deras toa.
Sen vidare till apoteket för att hämta Panodil och plåster.
Därefter spramg jag till bilen och lörde till Nya Konditoriet föratt hämta tårtan.
När jag stod där vid disken för att betal hör jag en röst bakom mej....
..."ska du inte ta och dra ner din kjol".......!!!!?
När jag skuttat in på vårdcentralens toa för att göra min behov så drog jag upp kjolen...
...ville inte att den skulle få några äckliga baciller fråm golvet...
...med den på följden att kjolen stannade uppe där bak!!!!!
Tänk er hur många som sett min bak i stan i går!!!!!!
Fattar ni hur jag skämdes??????
Ungarna i bilen sa inget eftersom dom inte hade sett ngt...
Nu har ju jag som tur är en tvilling syster som jag ska använda i detta fall!
Om nån frågar mej så säger jag bara med oförstående blick att det nog har vart Elli dom sett!!!!

Hoppas vi får fint väder i helg så att vi kan vara ute här hemmavid åxå.
Käner mej så in i nordens trött!!!
Men pengarna behövs så det är bara att kämpa vidare.
Nu ska jag väcka tjejerna som ska på teaterlägret och sen även lillkotten som skall på frillo.

Min kamera har kommit nu men jag hämtar inte ut den förrän jag fått mina skattepengar och dom kommer på torsdag eller fredag.
Nu väntar dasset på ett besök.
Ha en bra dag och var rädd om varandra!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Pinsamt !

2007-08-15 @ 08:26:59
Postat av: Fia

hihihi roligt juh! Men jag är glad att det inte var jag... ;-)

Postat av: Ulla

Ja, pinsamt men samtidigt roligt! Hoppas tårtan var god.

2007-08-15 @ 08:59:24
Postat av: irene

Tror Ppå Dig, DET VAR Elli, HIHIHI.....

2007-08-15 @ 09:26:06
Postat av: Ulle

Förstår dig fullt ut, skulle bara velat sjunka genom jorden. Men, men som sagt det kan ju varit tvillingsyrran ;)

2007-08-15 @ 09:48:57
Postat av: Nina

jösses !!!
men vilken tur att det var elli ...*ler*
fy vad pinsamt

2007-08-15 @ 10:00:44
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Erik

:-))))))))))))))))))

2007-08-15 @ 14:09:01
Postat av: sussi

Herregud, skrattar så tårarna rinner!
TUR att du har Elli ;) *fniss*
Jag skulle inte gå på apo på ett år eller två...

2007-08-15 @ 15:04:03
Postat av: elli

det var INTE jag!!!!! Jag tror det var Cessi!!!!!
Tårtan var svingod och det var kul att sitta och surra hos er.

2007-08-15 @ 15:15:07
Postat av: Lotta

HAHAHAHA! fan jag hade sååå gärna velat se det.. :D:D hoppas du hade nå snygga trosor på dig i alla fall.. ;)

2007-08-15 @ 16:38:34
Postat av: Annika

Hahahahahaha....det var dagens bästa!! :D

2007-08-15 @ 17:35:21
Postat av: MorsanBaloo

*asg* Ojoj,det är ju ungefär en av de värsta sakerna man kan tänka sig i kategorin pinsamheter.
Tycker du är smart som genast tänkte på Elli.*fniss*

2007-08-15 @ 18:47:11
Postat av: Anki

hahahahahahahaha................
kan inte sluta skratta :-D
Hoppas du hade snygga trosor så Elli inte behöver skämmas allt för mycke =)=)

2007-08-15 @ 19:26:53
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Jag har gjort en grej och skyllt på Kajsa så nu får jag tillbaka. Herregud!!!!

2007-08-15 @ 20:13:49
Postat av: Cessi

hehehehehehehehehehehehehehehe!
...och vad pinsamt .
har råkat ut för det med, en gång och har man det så blir det aldrig en andra gång.

2007-08-15 @ 21:41:12
Postat av: Bettan

Hahahaha! Kan just tänka mig hur det såg ut! Du hade iaf inte klämt fast en svans av toapapper i kjolen som en kompis till mig gjorde när hon var på krogen.... :-)
Smart av dig att skylla på Elli, jag skulle också behöva en tvilling att skylla alla tabbar på. =)

2007-08-16 @ 09:02:44
Postat av: kerstin

låter som en historia,tur du har någon att skylla på.

2007-08-16 @ 14:20:40

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)