Terve! Med tillägg!

I går slog åskhelvetet ut vår internet...Telia...suck!
Jag är ju internetberoende!
Nåväl, är nu hemma i Pello och lånar ma och pas dator.
I går fyllde min lillebror år och jag tänkte ju göra nåt fint åt han på bloggen men det gick ju inte.
Är det ngn annan Teliainternettare i närheten som inte får det att funka?
För tänk om det bvara är våran????
I går var det ju ett kort och intesivt åskoväder men Jesper drog ut allt innan det brakade loss.
Vi har målat öppna spisarna i dag och takena på vindan plus att köksskåparna fått sej en omgång till.
Nu vill jag åka hem och förbereda kläpparna på skolstarten som ju är i morgon!
Yog en bild på min tvättstuga i går som jag tänkte lägga in så ni skulle få se men det blev inget av det!
Tyvärr så har tvätthögen ökat....
I morgon skall jag jobba på dagis mellan halv 8 och halv tre.
På tisdag är jag på andra jobbet sen åker vi till Luleå.
Ha det göttigast!!!!
Om ni funderar varför jag inte kommenterar så ids jag inte göra det från Pellos långsammaste internet...

Här kommer ett tillägg med foton eftersom allt funkade när vi kom hem!!!
Håll till godo!

Eriks fika
Här är fikat som vi gjoprde för lillbrorsans skull...men vad det var gott!!!!

Före
Makron på kameran fångade ett äpple från ett av våra äppelträd! Snyggt va!?

Pello
Vi har två såna här öppna spisar i vårt hus i Pello, en är nere och en på vindan.
Så här såg det ut innan Janne målade dom!

Pello
Å så här efteråt! jag tycker det blev alldeles utmärkt!

Kommentarer
Postat av: elli

Va skojigt det ska bli att se hur mycket det är gjort i erat hus sen nästa gång jag åker till Pello:

2007-08-19 @ 17:19:34
Postat av: Nina

Vi missade hela åskvädret. har inte ens vetat att det varit det förrän jag talade med Marie om det idag. Här fungerar internet som det skall, och vi har telia.

2007-08-19 @ 18:16:21
Postat av: Katja

Vi har Telia och det funckar.

2007-08-19 @ 19:19:37
Postat av: Katja

Vi har Telia och det funckar.

2007-08-19 @ 19:20:05
Postat av: Cessi

Blev det ngn BIS?
Gud vad snyggt det blev , spisen!
Som utdraget ur ngt hus på Österlen.
Vackert äpple.
Åt ett svenskt idag, Discovery hette det , gott och syrligt.
den pajen har jag aldrig smaskat på

2007-08-19 @ 20:06:57
Postat av: joannah

å vad fin öppen spisen blev, tack för att vi fått vara med er, jag å gossen!

2007-08-19 @ 20:07:30
Postat av: Annika

Jättesnygg blev spisen!!

2007-08-19 @ 20:21:38
Postat av: sussi

Snacka om liknande inlägg - har åxå lagt in en målad ugn :D!!!
Vårt internet verkar då fungera...!??

2007-08-19 @ 20:53:51
Postat av: Ulla

Hoppas du får internet att funka, man känner sig rätt vilsen utan det. Tänk att det inte är så många år det har funnits...
Våra barn har sommarlov en vecka till.

2007-08-19 @ 22:17:47
Postat av: Ulle

Vad fin spisen blev. Vill oxå ha en öppen spis som man kan mysa framför under hösten och vintern.

2007-08-19 @ 23:09:59
Postat av: Bettan

Jättefina bilder! Kram

2007-08-20 @ 01:55:48
Postat av: irene

det var VERKLIGEN mörkt på lördags eftermiddag, som på natten.
Öppenspisen, blev SOM NY!

2007-08-20 @ 09:19:27
Postat av: MorsanBaloo

Vad fin öppenspisen blev! Kul foto på äpplet. :)
Ungarna är 5,snart 11,12,16½ och 18½. Halvorna är viktiga *hehe*

2007-08-20 @ 09:32:55
Postat av: Anna-Lena

Vad fin öppenspisen blev.
Hoppas du får igång datorn

2007-08-20 @ 09:53:48
Postat av: Erik

Vad fint det blev, den öppna spisen. Jag tror mammas och pappas dator skulle må bättre med lite mer internminne.

2007-08-20 @ 19:59:02
Postat av: malin

Den blev jättefin! Din beställning är för övrigt klar och ligger här och väntar på dej! Vi har även inbjudningskort till Hampus kalas som väntar på Kasper, Lydia och Vicktor! På söndag kl 12-14.30!


Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)