Hejsan hoppsan!

Götter
Så här myckna gotta hade vi i går efter bastu/grillträffen nere i Seittu.
Annika och Emma bidrog med allt...förutom det bakta som jag gjorde själv.
Först på morgonen åkte jag,Joannah,Algot och Elli till stan och utförde en del ärenden.
Hampus viktiga 8 årspresenter blev köpta!!!
När vi kom hem hade janne klart lunchen och därefter for vi till Sussi på meandiparty.
Där spenderade jag lite peningar på Kasper.
Han fick ett par fina mosterbyxor och två tröjor.
När vi kom hem mådde Kasper lite dåligt....
Han tyckte att vi skulle bädda ner oss i sängen och se en film...och det gjorde vi!
Efter två filmer fick jag kliva upp och baka blåbärskaka...
Jag gjorde även paj och potatisgratäng!
Sen for vi ner till Seittu!
När vi var färdiggrillade fick Annika ett sms från söstra.
Hon var i Sthlm och skulle vara ganska långt framme i publiken på "Sommarkrysset".
Då gick vi upp och kollade men inte vinkade hon till oss inte...hm...

På dagens schema förutom kalaset på 247 så har jag tänkt sanera till Skalis och byta gardiner.
Gräsmattan vill åxå bli klippt och de rena kläderna vikta.
Tänkte sitta en stund framför tv:n och inhämta inspiration från friidrottarna...

Ha en bra dag kära vänner!

GRATTIS HAMPUS PÅ 8-ÅRSDAGEN!!!!Vi kommer på eftermiddagen!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för igår!!!
Oj, din inspiration skulle jag behöva. Här håller ALLT på att förfalla!!

2007-08-26 @ 09:52:36
Postat av: Fia

hihi meandi kan ruinera en totalt! Köpte du inget till dig själv? Tyckte mig komma ihåg att du skulle det....

Postat av: Ulle

Skönt med sovmorgon ibland. Hörde av Sussi att det fanns massor att lägga pengarna på... Smaskig bild!

2007-08-26 @ 10:38:10
Postat av: Bettan

Oj, oj vad gott det såg ut!
Hoppas ni hade trevligt på grillkvällen!

2007-08-26 @ 11:52:52
Postat av: elli

TACK för igår. För det första att jag fick följa med er ti stan och sedan på kvällen. Det var roligt. Kram

2007-08-26 @ 17:26:34
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Oj vad smaskens det såg ut:). Hoppas ni hade trevligt.

2007-08-26 @ 18:44:05
Postat av: sussi

TACK för att du kom igår - hoppas du hade trevligt :)
Såg ut som att ni smaskat ordentligt ;)

2007-08-26 @ 20:07:35
Postat av: Maria

Såg gott ut - hann ni verkligen basta också...?? :)

2007-08-26 @ 20:11:38
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: elli

HUR ska jag göra för att kunna läsda din blogg Sussie!!!! Du vet ju min mailadress????

2007-08-26 @ 21:16:43
Postat av: Vivi

Ser ut som att du haft en bra helg! Mmm, meandi kunde ha blivit mkt mkt dyrare än de blev....*höll mej i skinnet* Här har vi oxå kalasat fast 4 års kalas.

2007-08-26 @ 22:07:59
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag tycker att du har lite väl mycket av den där inspirationen. Kom ihåg att du inte behöver göra allt på en gång. Du har ju flera som kan bidra.

2007-08-26 @ 22:52:29
Postat av: eira

Mums va de såg gott ut!!!!

2007-08-27 @ 08:21:44
Postat av: joannah

kan tala om att det var väldigt gött!!

2007-08-27 @ 09:22:53

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)