Godmorgon!

En sak är då verkligen typiskt!!!!
Att när man får sova ut på morgonen så vaknar man tidigt...
5 i 6.....grrrrrrr!!!!
Att jag dessutom är pigg som en pommac gör absolut inte saken bättre!!!
För det betyder att jag är i säng kring 9 i kväll!!!!

I dag skall Emma och Nicke på begravning och då skall vi ha lilla Anton här!
Mkt spännande skall det bli i alla fall!
Han är så glad och busig så det kommer att gå alldeles utmärkt.
Men han får inte sova hela tiden för blir det ju inget kul.
Nåväl efter Antonvakteriet åker vi till Pello.
Jag vill föra orgeln och kylskåpet på en gång så det blir gjort samtidigt som jag åxå vill träffa min bror och hans pojkar.

I går efter jobbet åkte jag med Kasper,Lydia och Ponte till Happis.
Vi gick på Ikea för Ponte skulle ha ett bord till tv:n.
Sen sprang jag in på Prillan och handlade lite förnödenheter och där träffade jag en massa vänner och bekanta.
Hem i gen och kocka!
Grannen kom på middag så vi gjorde xtra gott!
Potatisgratäng, helgrillad fläskfile och Avacadoröra.
Värmde baguetter i ugnen.
Vi drack ett glas vin till...ja inte ungarna förståss, dom fick läsk!
Halv tio hade jag sovit ett tag i fåtöljen så jag dreva ungarna i säng och hoppade i strax efter själv åxå.
Hann med en svänga till Karin åxå.
Lydia bytte till kaninen och behövde lite hö.
Och vet hur många pyttesmåa grodungar dom hade på gården?
Det kryllade av dom!
Kasper vill dit och hämta hem nån groda och det ska han få åxå men inte i dag utan i morgon!
Nix mina vänner!
Kaffet är klart och Janne har läst klart sporten i Nsd...
...Det betyder att vi kan morgonfika och läsa tidningen tillsammans som vi brukar.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: malin

Godmorgon! Vilken ära att få ha lilla Anton där! Han är en sån gullunge :)

2007-08-04 @ 08:51:33
Postat av: Vivi

Men va mysigt o läsa tidningen tillsammans! Hade aldrig funkat här inte...... =) Ha en bra lördag!

Postat av: elli

Våra gäster har åkt mot Kallax och jag ska snart föra Sara till jobbet.

2007-08-04 @ 09:33:45
Postat av: Linda

Hade varit nått om man kunnat vakna tidigt, själv vaknade jag 06,38 o jag skulle börja jobba 07,00! Snacka om bråttom :D

2007-08-04 @ 09:40:15
Postat av: sussi

D har varit en snabb variant av tarmtömning - en dag/natt var. V kräktes en natt ca 8ggr, sen var d över.
Mannen är ju väldans vek just nu efter gårkvällen, du vet när han "blir RIKTIGT sjuk"...! *s*

2007-08-04 @ 09:41:06
Postat av: Erik

Morgonfika tillsammans låter trevligt.

2007-08-04 @ 10:24:15
Postat av: Nina

Och jag tog maratonsovmorgon idag !!!!

2007-08-04 @ 10:53:25
Postat av: Annika

Önskar faktiskt att jag skulle vakna tidigt....här har det spårat ut helt o hållet. Sover till 9-9,30...det tycker jag är alldeles för sent, halva dagen har ju gått då!!

2007-08-04 @ 11:28:45
Postat av: Lotta

Jag ringer dig på måndag när jesper sitter på flyget så du vet att han är på väg, för antar att han inte gör det själv.. ;)

2007-08-04 @ 20:24:50
Postat av: kerstin

vaknar tidigt det gör man när man blir(äldre)du får se fram mot pensioneringen då vaknar man 4 och är pigg som en mört.Skämt åsido. Ha en bra dag iallafall.

2007-08-05 @ 08:51:03
Postat av: Bettan

Mums vad gott det lät med maten ni åt!!

2007-08-06 @ 18:05:05

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)