Godkväll i stugorna!

dino
Här kommer en riktigt härlig sommarbild...
Kaspers dinosaurier har en liten träff på sandbankarna.
Joannah efterlyste en kul bild och här får hon den!
Håll till godo!
Vet ni att jag är nästan rädd för att jag börjar bli senil.
I dag har jag gjort en dubbel-super.dundertabbe!!!!
Kan bara säga: FÖRLÅT Linda och Joannah!!!!!!!!!
För er som nu tror att det blir ett familjedrama kan jag lugnt säga att det blir det inte!
Jag sitter här vid datorn och sippar på en iskall cider...
...vaddå jobba klockan 6 i morgonbitti....
Hahahaha!
Tur att det inte är en plastflaska...
...När jag dricker läsk ur en sådan så blir den absolut platt!!!!
Joannah tycker att det ser helsjukt ut.
Vi är många i familjen som dricker ur platta flaskor.
Det är bar Janne och Joannah som sippar lite fisigt ur dom.
Till helgen skall vi till Pello en sväng.
Jag skall föra Mormors orgel till våran stuga.
Håller på att fengshuia huset för fullt!
Emma hjälper mej och hon är stenhård!
SUPER TACK!!!! Min älskade lilla "snart trebarnsmorsunge"!
En hel sopsäck av skitgrejor som jag samlat på mej...
I morgon fortsätter vi det hårda arbetet.
Hör ni mina vänner! HUR MÅNGA av er har tatt foto och pratat med Ingvar Kamprad?
Vi är uppfödda med IKEA möbler så det känns som om mannen är en släkt till oss...
Nix nu ropar min lilla kottis Kasper.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: joannah

haha vilken kul bild, kasper är för go med sina dinosar!
Som du vet så gjorde det ingenting, det du sa alltså!
Nu håller jag på att koka ägg blev lite sugen och det var fler än jag som åxå ville ha!
Pussa och krama familjen från mig!

2007-08-01 @ 21:54:48
Postat av: Ulle

Låter läskande med en iskall cider.

2007-08-01 @ 22:31:30
Postat av: malin

vadå vad du sa? Vad är det för hemligheter ni har?

2007-08-01 @ 22:55:25
Postat av: Fia

Emma är bra på att kasta saker när vi var små var jag INTE bra på det, sparade på precis ALLT. Då var hon bra att ha som hjälp!!
Grattis på namnsdagen förresten, jo jag vet att du inte HETER Kajsa men du är ju Kajsa =)

Postat av: Anki

Grattis på namnsdagen=)
Fin bild på dinosaurierna

2007-08-02 @ 08:15:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Vet du jag håller med dig ang Kamprad. Första lägenheten som 17 åring skulle ha varit omöblerad i evigheter utan kamprad.... och nu har han som en ängel gett våra barn möjlighet att stanna i happis och inte behöva flytta som 17 åring...

2007-08-02 @ 08:39:43
Postat av: Anna-Lena

Haha..kul de där med släkt till Kamprad.
Jag har oxå massa skit som borde slängas, men har en förmåga att trycka in allt i skåp osv. Ser bra ut på "ytan" men öppnar man ett skåp så rasar de ut..:D

2007-08-02 @ 10:03:22
Postat av: elli

Vad underbart att du kan sitta stilla och sippa på en cider!!!! Det måste ha vart månader sen sist????
Grattis på Kajsa dagen!

2007-08-02 @ 10:12:10
Postat av: Maria

En container behöver jag.... Grattis på namnsdagen!

2007-08-02 @ 10:12:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Nina

Hoppas fengshui-andet gick bra !!
och härligt med en kall cider ibland

2007-08-02 @ 13:32:31
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Annika

Grattis på Kajsa dagen!!
Åhh feng shui....det ska nog jag oxå ge mig på!!
Kan du skicka över lite inspiration! :D

2007-08-02 @ 13:33:17
Postat av: Bettan

Grattis mormor!!

2007-08-03 @ 14:10:13
Postat av: Linda

Menar du mig??? Om det gäller mig, vad har du gjort??

2007-08-04 @ 09:38:55

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)