fredagkväll

Testbild
Ett litet smakprov på vad man kan göra med vår nya kamera.
Coolt va!?
Ungarnas teateruppvisning var jättebra.
ida och johanna
Här ser vi Ida och Johanna som sjunger för fullt.

Lydia
Min Lydia som jag inte först kände igen....
Visst passar hon i kort hår?
Åtminstone i denna frisyr.
Tog många bilder mer än dom här men det tar så långe att ladda över dom i kväll så det får vänta.
Vi har ätit kyckling och ris till middag och kaffe med Twix till efterrätt...raaaap!!!!!
Ska eventuellt knalla över till Anki på ett glas vin lite senare.
Hon har vart borta hela sommaren så vi har mkt att babbla om.
I går badade jag,Janne och Kasper bastu.
Vi brukar sitta på laven och leka en lek för att träna lite på alfabetet.
Man går från A till Ö och säger typ ngt som man tycker om att äta.
När vi lekt klart så säger Kasper att han hade velat ha bokstaven U...
Varför det undrade vi då.
För då skulle jag ha sagt Ulf...morbror Ulf!
"Men han kan man väl inte äta" sa jag då.
"Nej, kanske inte" svarade sonen då, "men jag tycker om honom och vill att han skall vara med oss och inte i himlen".
Både jag och Janne fick svälja...
Ha en bra kväll nu och ta hand om varnadra!

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

*WoW* Vad häfftiga bilder du får med din Kamera :-)boken ja läser på heter, Om jag inte hade sett honom av Kevin Brooks..

Postat av: Emma

Åh förstår att ni fick svälja kasper tänker så mycket .
Fina bilder vill också ha en ny kamera ska vi byta ? :-)

2007-08-17 @ 20:46:13
Postat av: Mamma

Vad snygg Lydia är i det korta håret, men det är väl inte på riktigt.

2007-08-17 @ 21:44:20
Postat av: Ulle

Önsker er en trevlig helg!

2007-08-17 @ 22:42:07
Postat av: Ulla

Plötsligt ser jag hur lik L är dig och Elli när ni var barn.

2007-08-18 @ 06:20:03
Postat av: Katja

Det är nog en lyxmodell,kameran där. Barnen var verkligen duktiga !!

2007-08-18 @ 09:50:47
Postat av: Anna-Lena

Skulle oxå vela ha en ny kamera, vår är verkligen skitdåligt..

2007-08-18 @ 10:17:20
Postat av: elli

Jag riktigt hoppa till när jag såg bilden på Lydia. Hampus är ruskit lik henne!!!!
Och hon är lik dej och mej när vi var små, presis som Ulla skriver. Tänk när hon blir lika stor som vi, så snygg hon ska va!!!

2007-08-18 @ 11:45:49
Postat av: Erik

Fina bilder med din kamera.

2007-08-18 @ 13:31:42
Postat av: Bettan

Fina bilder!
Ibland önskar jag att man kunde kika in i barnens hjärnor och se vad de tänker och framförallt HUR de tänker. Ofta är de ju mycket klokare än oss vuxna.
Ses vi på lördag? Tänkte kanske ta långlördag i Karungi och våldgästa er lite oxå, fast jag ska på födelsedagsmiddag på kvällen så jag måste kolla vilken tid det blir också. Kram

2007-08-18 @ 15:31:29
Postat av: Annika

Teatern var jätterolig!!

2007-08-19 @ 11:39:29
Postat av: Maria

Vilken klok son du har :)

2007-08-19 @ 15:59:15
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: malin

Gullekasper!!!

2007-08-19 @ 16:49:14
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)