Ja ja...

Nämn 3 saker du gillar med ditt ansikte:  Mitt läppstift, mina örhängen och mina hårklämmor.....
Nämn 3 saker du gillar med din kropp:     Mjukt fettoarsel att sitta på, mina "vassa" armbågar och flitiga händer
Nämn 3 saker du gillar med din insida:    STORT hjärta, empatisk och känslig

Ja det var det det! Nu skickar jag vidare utmaningen till Elli, Emma och HÄxan!!!
Jag har städat nästan hela dan, vikt alla kläder, tvättat, rensat och städat i mina garderober....nu har jag bara hallen kvar men jag känner att jag vill fjöla av en stund...
Grattis Malin och Stefan på er bröllopsdag!!!!!
På onsdag ska jag till S-byn och bli kollad av en expewrt på tennisarmbågar!!!
Nix, ha en bra lördag!
Jag ska sätta på kaffe för Wille ringde och sa att dom kommer!
So long - långkalsong!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Trevlig lörda hos er me - här ska de åkas till stan!

Postat av: Sussi

Tebaka! Du har inget fettoarsel, men de sista tre håller jag med om :)

2006-09-16 @ 20:12:52
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Trevlig lördag:)

2006-09-16 @ 20:32:13
Postat av: Maria

Ha en underbar fortsättning på helgen!

2006-09-16 @ 23:26:49
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Erik

"Fettoarsel", ha,ha, har inga synpunkter på ditt arsel, brukar liksom inte spana in mina systrars akter, men tycker att du uttrycker dig kärnfullt. "Arsel" kan man säga åt någon om avsikten är att vara en aning oartig, "fettoarsel" måste "smälla" högre.

2006-09-17 @ 10:29:45
Postat av: Anki

Man måste ju sitta mjukt:))

2006-09-17 @ 12:15:58
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)