puh.....

Resan till Sunderbyn var dämpad,
Jag får en sån ångest varje gång som
vi ska dit...
♥Pontus ville inte ens in på Ok och dra
en korv...
När vi kom till S-byn så fikade vi
och jag talade om för ♥Pontus att
han inte behöver vara orolig eftersom
han ju mår bra!
Sen gick vi till mottagningen och satt där
till vi blev uppropade.
Jag följde med han in, han väljer ALLTID mej!!!!
Därför att jag frågar och ställer krav!
Där togs det EKG, blodtryck och till sist
Ultraljud...
Sen sa Dag: Läckaget i klaffen är
inte jättestort....men inte heller jättelitet....
Sen fick ♥Pontus veta miljoner saker
som han inte bör göra.
Där vars han är opererad finns det inga förändringar!
Jag fick verkligen svälja.....jag blev
så oerhört lycklig!!!! Tror åxå att ♥Pontus
blev det!
Sen då? Jo jag har jobbat till
klockan fyra på frillo.
I morgon stänger jag, få se hur sent
det då blir...men jag tänker
inte så mkt på tiden....mer på
förtjänsten!
Det är så många hål som måste stoppas!!!!
Middagen bestod av ett hopikok....
Hotdogs,lök,renskav,senap och lite grädde!
Mums, vad det var gott!
Sen kom min gode vän Håkan
på besök och vi hade allihopa en riktigt
rolig stund!
För er som inte vet: ♥Håkan har funnits i mitt
och ♥Ellis liv sen vi var små!!!!!
Bastubad har vi åxå hunnit med, ♥Kasper gick först ut
från bastun och när jag var klar
så hittade jag honom sovandes på tvrums bordet....

♥GRATTIS MAMMÁ OCH PAPPA PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!!!!!♥
Visserligen två dar sent men ändå.
Min lilla ♥prinsessa kom hem
för att sen fladdra iväg till Henny
för övernattning!!!!
Nu mina vänner väntar en Irish Coffee och
"Allo, allo, emliga armen"
Ha en bra kväll!
Annikka! Hoppas att ni får en superbra helg i Piteå!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men SÅ glad jag blir för Pontus!! Jag har tänkt så mycket idag...
Kram!!

Postat av: anna

va skönt det måste kännas nu :)

2006-11-02 @ 21:20:22
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Ha en bra kväll:)

2006-11-02 @ 21:46:41
Postat av: Mamma

Jag kände på mig att det inte var något akut, men ändå ett väldigt viktigt läkarbesök. Hoppas ni får en lugn och fin helg.

2006-11-02 @ 22:08:18
Postat av: Maria

Ha en trevlig helg!

2006-11-03 @ 07:08:54
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Snurran

Tänker på er...

2006-11-03 @ 07:37:54
Postat av: häxan1

ha det bra!!!!

2006-11-03 @ 07:42:31
Postat av: malin

Gud så skönt!

2006-11-03 @ 10:14:21
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Annika

Åhhh vad skönt att det gick bra!!!

2006-11-03 @ 11:59:42
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Erik

Det var skönt att det gick så pass bra.

2006-11-03 @ 17:51:09
Postat av: Sara

Du fick mig att skratta så mycket att jag började gråta när du skickade ditt sms åt mig :) Tror jag måste ta ett allvarligt snack med Tobias när jag ser honom på krogen nästan gång.. :) haha.

2006-11-03 @ 19:21:54
Postat av: Lotta

vad skönt. :) men vilket läckage?? :/ väntar på ett ordentligt besök av mposter utan stress den här gången.. :)

2006-11-03 @ 19:54:05
Postat av: Fia

vad skönt att det gick bra för pontus!!!
Hoppas ni får en trevlig helg!

2006-11-03 @ 20:44:55
Postat av: Linda

Å vad skönt att det gick bra för Pontus

2006-11-04 @ 10:45:06
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)