Måndagmorgon

Jag börjar min praktik klockan 2 på G-ssons så jag passar på att sanera i hemmet...
Har just plockat upp i ♥Kaspers rum och där var det rörigt värre!
Det lilla livet har tillsammans med sin ♥systerson lekt Jönssonligan...
Dom ha ritat och klippt ut olika valörer och börjat fylla den blåa Ikeakassen med "svarta pengar".
Diverse detektiv och spaningsattiraljer fanns åxå utspridda i rummet tillsammans med dinosaurierna...
Nåväl, nu har han bara att dammsuga när han kommer hem från lekis i dag.
Själv tar jag mej just nu en liten bloggarrast...ska sen ge mej i kast med tvättstugan som tycks ha blivit översvämmad av kläder...
Ja, listan på vad som skall göras är lååååång!
I går var jag som sagt var butiksråd på Coop, inte så mycket folk där men jag hade trevligt med mina kollegor i allafall.
Efter det hämtade jag ♥♥Kasper från Emma och sen bar det i väg hemmåt där vi gjorde pizza.
♥Prinsessan kom hem från sin stadsresa med en kompis och jag tvingade henne att äta ngt innan hon skulle på teaterträningen.
Köpte en ny film åxå i går!! Den tecknade versionen av "Pettson och Findus", så vi hade en mysig stund i hemmet.
Kattilakoskiätarna droppade in allt från halv åtta till tio på kvällen...en av dom gick till sängs direkt...
Jag och ♥Pontus satt uppe och kollade film till halv elva, faktiskt så somnade sonen men inte jag!!!!
Nej nu känns det som att rasten är slut...skall nu återgå till mina gärningar bland ren och smutsig tvätt...
Ha en bra dag mina vänner!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

ja du -den där tvätten , känns som den förökar sig där i tvättkorgen....

2006-11-27 @ 14:16:17
Postat av: Sussi

Du tog väl foton på jönssons rum innan du städade??

Postat av: ulla

Vi brukar dela upp det så min sambo tvättar och jag viker och lägger undan. Men nu har det samlats så mycket tvätt så jag har också kört två maskiner idag

2006-11-27 @ 20:07:18
URL: http://ullaohman.blogg.se
Postat av: Anonym

Tvätta går an för mig, men vika och få in tvätten i skåpen = BLÄ!!!

2006-11-27 @ 20:29:30
Postat av: Nina

Var jag som skrev nyss.

2006-11-27 @ 20:30:10
Postat av: Linda

Viker hellre än tvättar! Sån är jag*ler*. Har fördelat så gubben tvättar oftast o jag viker!

2006-11-27 @ 21:28:23
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Mamma

Brukar och kan Kasper dammsuga?

2006-11-27 @ 21:44:14
Postat av: Anki

Ja jag fattar inte var all tvätt kommer ifrån :D
Det tar ju aldrig sluuuut.....

2006-11-27 @ 22:14:55
Postat av: häxan1

Tack för SÄLLSKAPET igår, guva TIDEN gick FORT!

2006-11-28 @ 07:48:18
Postat av: Anna-Lena

Ha en bra dag:)

2006-11-28 @ 08:15:01
Postat av: catharina

Tur att man bara har ett barn, jag märker inte av tvätten ens en gång.

2006-11-28 @ 08:47:27
Postat av: Emma

Är mamma sjuk har inte ens varit förbi i går

2006-11-29 @ 11:15:17
Postat av: Sussi

Säger bara - vilken trevlig och artig son du har ;D!!

2006-11-29 @ 14:49:13
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

Känner igen med den där tvätten!

2006-11-29 @ 16:17:01
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Erik

"Pettson och Findus" kan vara ganska så bra. Tycker att Johan på något sätt påminner om Findus till sättet.

2006-11-29 @ 18:40:51

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)