Juryn suger...

Fy fariken vad juryn sågade
Johan i kväll!
Jag tyckte han var en av
dom två bästa!
Markus och Johan!!!!!
En som dom hyllade mest
var Erik....
Tyckte han lät som våran Algot
när han är på dåligt humör...
Usch vad sur jag känner mej!
Nu till nåt annat.
I dag kom ♥Prinsessan hem!!!
Hon har verkligen haft ett kanonlov!
ja förutom händelsen med Sotis...
Jag har jobbat till halv 6 i dag.
♥Kasper har haft så roligt idag!
Han har spelat så många olika
spel med ett av barnen på frillo,
han har skrattat så gott,
nu sover han djupt!!!!
I morgon sätter sej ♥Sara och Anneli på tåget
hem igen, skönt!!!!
I morgon har vi middagsgäster,
det ska bli skoj! Det blir så sällan
vi umgås även om våra flickor ses dagligen...
Nu ska jag äta en mandarin!
Det är ju ändock fredag....
Ha en bra natt mina vänner!
Annikka! Kör försiktigt i morgon!!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

alltid lika kul å läsa dina inlägg :)
Du lyckas blanda allt som hänt under dagen på ett så underhållande & lättsamt sätt.
Trevlig helg!

Postat av: Kajsa

Jaaaa!!!!!hahahaha...Johan satt säkert!!!!!Men det borde ha vart Cissi som åkte ut!!! Jippie!!! Nu kan jag sova gott!!!

2006-11-03 @ 22:39:44
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Maria

Heijar på Markus & Cissi :-) Dom är bra! Men igentligen så är alla bra *ler*

2006-11-03 @ 23:18:16
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jadu.... Jag hejar INTE på Johan....
Ha en trevlig middagskväll, vi skall åxå iväg...

2006-11-04 @ 08:42:19
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: malin

*hihi* du är så rolig! "lät som våran Algot..."

2006-11-04 @ 09:02:59
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Erik

Mandarin kan vara väl så gott ibland, men jag brukar faktiskt unna mig en liten bit Schweizisk choklad till kaffet. Eventuellt kan jag fixa en liten beställning om intresse finnes, Tornedalen är ju den planerade destinationen till jul

2006-11-04 @ 09:17:14
Postat av: Maria

Du festade till ordentligt med en mandarin ser jag:) Ta nåt mer ikväll! När vill du se tandj****n??

2006-11-04 @ 09:31:42
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Fia

hah aså olika de t kan vara tyckte som juryn att den sista killen var riktigt kass... Och att eric var super! Marcus med överlägset bäst men...

Hoppas helgen i övrigt blir bra då!

2006-11-04 @ 10:06:56
Postat av: Anki

Tyckte att Cissi hade fått åka hem. Hon var ju kass igår!

2006-11-04 @ 15:32:55

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)