Nu gick det!!!

Har försökt att logga in ett tag nu men misslyckades...få se om detta funkar...
Jaha, vad har jag gjort i dag då? Jo städat!!!! Nu är det bara skurningen kvar och den fixar jag och Kasper i morgon...
Fick ett dystert samtal i dag av M, vår vän H har blivit sjuk och ligger i Kalix, jag har pratat med han och sa att jag kommer upp i morgon och kollar så dom sköter om honom som dom ska...alltså sjukhuspersonalen. Livet blir så verkligt och små skitsaker så bagatellartade när något sådant här händer...jag känner mej jättelessen!
Joannah och Kasper har bakat blåbärsmuffins i dag och det var ju tur för Annika kom med päron och son hit på en fika. Det var så roligt, kändes så bra i hjärtat att goda vänner tittar in och speciellt i dag när jag kände mej lite dyster p ga  H.
I går hade vi lite partystämning här! Men jag och Annika hann inte till karaoken...jag råkade nämna ordet och då plötsligt fick Hadde som för övrigt var chaffis, helt bråttomt hem....hm...
Nu ska jag ta mej nåt till livs och sen välja en film och borsta tänderna och hoppa i säng!
Jag och Elli håller på som bäst att planera min pappas kalas på torsdag, ma och pa kommer till oss och firar för dom vill inte ha nåt ståhej där hemmavid! Ha! Dom vet inte vad vi har planerat...
Godnatt bloggisar!
Erik! hoppas att du får en trevlig vistelse i Gbg!
Cessi! jag saknar dej, jättemycket! Kom hem snart!
Mamma! Uppdatera bloggen!
Emma! Rk i kväll!
Joannah! Ring mej när du vaknar!

Kommentarer
Postat av: joannah

haha vad lustigt, jag TÄNKTE skriva på min blogg att du skulle ringa och väcka mig i morgon men jag gjorde inte det! Men ring mig om jag inte ringt inom en rimlig tid =) godnatt!

Postat av: Sussi

Vad har hänt m H? Kan du maila?

2006-05-14 @ 22:00:07
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Cessi

Mm .......tänk så mycket skitsaker man kan oroa sig för .....det var verkligen tråkigt att höra om er vän.
Tur att ni har fina vänner .
Karaoke-kväll är verkligen inte fy skam!
Vad kul att planera torsdagen.
jag skanatr dig så mycket med.
Jag hoppas jag kan komma snart.

2006-05-14 @ 22:27:22
Postat av: Karolina

Synd det där med H :(

2006-05-14 @ 23:24:27
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Mamma

Det är tråkigt det där med Håkan. Vi får hoppas att allting blir bra eller åtminstone bättre

2006-05-15 @ 12:53:14
Postat av: majsan

Hoppas att pappa blir stort överraskad.
Ni kan ju hitta på saker och ting.....

2006-05-15 @ 16:00:00
Postat av: Anna-Lena

Undra varför chaffisen fick bråttom...:D

2006-05-15 @ 18:46:50
URL: http://annalena.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)