Typiskt...

Jag har hållt borta Kasper från dagis bara för att inte få magsjuka...och vad händer...jo jag lämnade han på dagis i några timmar i onsdags medans vi skulle på möte på Marielundsskolan och just den dagen var det ett barn som spydde på dagis...i går vaknade Kasper och mådde illa, han spydde två gånger och hade lite knip i magen sen fick han 39 graders feber... idag har febern gått ner lite men han har ingen aptit mer än lite pyttipanna och rödbetor till lunch. han har inte spytt nåt mer i dag men han är som sagt var lite hängig.
Jag har tagit semester denna och nästa vecka för jag känner att det har blivit lite för mycket med allt. Att svärfars död kom som en liten chock hann jag inte riktigt svälja heller för vi var ju mitt uppe i träningen inför showen så jag måste komma i kapp med allt nu. På onsdag ska jag till stan och fläta håret!!! Jag har fått låna pengar av min mamma, hon vet att jag betalar tillbaks vartenda öre därför kan jag alltid fråga henne om lån då och då.
På lördag åker vi till Piteå på hjärtebarnsträff och det ska bli väldigt roligt! Jag hoppas att Gud är med oss så att ingen annan blir sjuk till dess.
Sen nästkommande fredag, den 17 mars har vi begravningen, jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det.
Det har vart så hemskt jobbigt att spela med i showen, jag är ju bara en amatör och då är det svårt att släppa privatlivet när man går upp på scen. Men det har gått bra! Jag glömde mina repliker i våran "Push-up" men tydligen var det inte många som tyckte det var besvärligt...tänk! där stod jag helt allena på scenen med total blackout...vet ni vad jag gjorde? Jo jag sa att jag glömt vad det var jag skulle säga och att jag dansar lite för publiken i stället....hahhahahaaha...fy så skämmigt det var!!! Till råga på allt så upprepades blckouten på lördag...men på söndag gick det bra!
Jag sa till mamma att förut när man spelat klart så har det kännts väldigt tomt när det tagit slut men nu kändes det bara skönt!
Tack ni kära bloggisar som hade möjlighet att komma och se oss! Det kändes tryggt och bra att ha er i publiken! Och ni som inte kunde se den: Vi har fått den filmad....
Nu ska jag gå och sätta mej i soffan med Kasper så ni får ha en bra kväll kära bloggisar!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad snabb du är med dina bloggisar. Nu ska jag också vara snabb. Det gör inget om nan kommer av sig ibland och särskilt om man dansar istället.Klockan är inte 17.00 än och det är redan 18 grader, usch.
Kram

2006-03-06 @ 16:58:26
Postat av: Cessi

Du kommer att bli en riktig primadonna i dina flätor!
Bra att du tar en paus , själen behöver sin tid.

2006-03-06 @ 17:47:41
Postat av: Kajsa

Tack mammma och lillasyster!!!!!!! Nästa år kanske mammma är med oss!!!!

2006-03-06 @ 17:58:52
Postat av: Erik

Robin har haft problem med magen, men då kom vi på att han kanske är allergisk mot något, exempelvis gluten.

2006-03-06 @ 18:41:33
Postat av: eira

Åh vad jag hade velat se eran revy - live!!!!!!

2006-03-06 @ 19:45:51
Postat av: Annika

Jag tycker nästan du borde ha kört med"Blackouten" på söndagen oxå...du gjorde det såå bra, blev som en rolig grej!

Postat av: Majsan

Du var jättebra och dina blackouter hörde väl till eller hur!?
Jag har en del grejer som min syster har lämnat där finns det både stort och jättesmått, om du vet vad jag menar...säg bara till så tar jag med dessa någon dag.Kramisar

2006-03-07 @ 08:28:32
Postat av: Majsan

p.s jag känner likadant och njuter av att vara ledig denna vecka.

2006-03-07 @ 08:29:38
Postat av: Anonym

Ja showen var jättebra mycket tack vare din black out. Hoppas dina flätor blir fina.

2006-03-08 @ 09:21:36

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)