Trött............

Klockan är nu snart halv tolv och jag är vaken ännu...men svintrött! har skrivit en fuskis till våran föreställning eftersom vi som är med i denna grej inte kan lära oss texten ordentligt. I morgon är det genrep...oj oj oj...Jag och Majsan skall skriva programmet, Janne ska komma och hjälpa oss med ett draperi i morgon, Jag och Mervi ska på sponsortiggning i morgon, jag fattar inte hur vi kommer att orka...
Men vi har ju i allafall roligt bakom kulisserna!
I dag var svärfars dödsannons i tidningen och vet ni hur det sved och brände i hjärtat?! Det är svårt att släppa detta eftersom det ligger så nära, tankarna kommer till Rune närsom helst och det gör fortfarande ont. Nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs, eventuellt med Jönssonligan på tv:n...
Godnatt kära bloggisar och sov så gott, ska lämna rapport om hur genrepet gick...om jag vågar...

Kommentarer
Postat av: Annika

Revyn i allmänhet kommer att gå strålande för er. Ni är jätteduktiga...ni behöver inte vara oroliga!

Postat av: Nina

det går bra när det är allvar på fredag !!

2006-03-02 @ 10:43:09
Postat av: Anki

Vi ska komma o syna er på fredag. Vi kommer o märka alla fel och felsägningar:-) Hoppas ni skärper er....

2006-03-02 @ 19:51:35
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Emma

det kommer att gå bra :-)

2006-03-02 @ 20:04:33
Postat av: aegnes

genrepet gick bra!!!!! och resten kommer att gå ännu bättre. du vet ju att jag inte kände igen dig först, eller hur

2006-03-02 @ 22:28:25
Postat av: Annika

Nå! Vill ju läsa om hur genrepet gick! :-)

2006-03-03 @ 09:12:19
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Majsan

Tala int om genrepet, jag kinde int sjunga för halsen gjorde ont men idag är det bara lite hest så man får väl väsa fram orden.
Just nu jag känna roligt börja komma och lite nervöst.

2006-03-03 @ 13:13:06

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)