En som nådde ända upp.....

En som nådde ända upp.....
I går var vi till Luppioberget hela gänget! Det var våran familj, Emma och Nicke med barn, Hadde och Annika och Wille och kusin Hasse med barn.
Vi var allihopa högst upp utom Emma och Anton för det var lite svårt att ta upp vagnen...
Sen vi hade kollat allt och ungarna fått klättra av sj så gick vi in och fikade. Mums!
Det var en jätterolig tripp!
På morgonen for jag och Hasse med ungarna till stan och kollade in marknaden, där träffade vi en och annan bloggare.
Lydia fick ett par fuskfoppisar och en ny börs, Kasper och Vicktor fick lite smällare och serpentiner mm, alla barnen var jättenöjda! Vi käkade pizza till lunch!
Det har vart väldigt trevligt och roligt att ha Hasse och barnen här, två dagar går så fort och jag hoppas verkligen att dom kommer hela familjen tillbaks till oss nästa sommar.
Henny ringde och frågade om Lydia ville följa med till Sangis för övernattning och det ville hon så klart!
Så nu känns det nästa tomt här hemma...fast Pontus gör allt för att fylla det...han har fått sitt paketavi och tjatar om att vi ska åka in till stan och hämta det...hmm...snart får jag skavsår i mina öron!
i går hände det en väldigt tragisk bilolycka utanför Risön, en Haparanda kille förolyckades, jag känner inte familjen alls men herregud vad jag känner med dom!
Livet är skört så man ska ta tillvara på alla dagar med nära och kära!
ha en bra dag bloggisar!
TACK alla ni för dom goda råden jag fick i mitt förra inlägg!


Kommentarer
Postat av: anna

tragisk olycka...barnens fasters kompis...
jag har varit lite "samtalsjour" här för henne o en annan kompis...

2006-07-20 @ 16:27:59
Postat av: elli

Ja fy så onödig olycka. Jag kännde obehag hela dan igår och imorse då jag slog upp NSD. Jag tänker på föräldrarna och syskonen, hoja vad dom är lessna!

Postat av: Fia

åh vad kul att göra sånt hela familjen!!! Här blir det sällan så eftersom vi jobbar hela tiden... Men det gör vi väl inte för alltid.

Hörde lite lätt om olyckan... hemskt... Det är nästan så jag blir lite religiös när jag hoppas att inget skall hända nån jag bryr mig om...

2006-07-20 @ 19:53:29
Postat av: Anna-Lena

Håller me dom andra-hemskt med olyckan!

2006-07-20 @ 20:04:13
Postat av: Sussi

Nämän häj - nu är jag tebaka! Du - visst är d trevligt på Luppio - Hadde hade lite roligt åt oss när vi for dit, men nu SER jag ju att han själv hade trevligt där! Var ni till tomtegrottan?

2006-07-20 @ 20:25:38
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: eira

Jo - olyckan var verkligen tragisk. Även om man inte känner familjen, så "vet" man vilka dom är - coh det känns så lessamt för deras skull.

2006-07-20 @ 20:44:25
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja fy så hemskt det var med olyckan... Svärfar åkte med honom på samma väg dagen innan...

2006-07-20 @ 21:10:16
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Erik

Trist, en före detta klasskompis till mig dog i en trafikolycka.

2006-07-20 @ 21:20:52
Postat av: karolina

jag vill också upp på luppioberget!
Nä, jag hittade inte heller chips :(

2006-07-21 @ 00:10:23
URL: http://cruz.webblogg.se
Postat av: Annika

Tack för en trevlig kväll i Luppio!

2006-07-21 @ 08:08:43

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)