Stenkul...

I bland är ju livet verkligen stenkul! Jag har inte fått min lön...bara från försäkringskassan, jag vet inte varför men ämnar ta reda på det snart, hon jag skulle prata med var på lunch. Jag blir lite upprörd eftersom jag åxå har räkningar som skall betalas och barn som skall utfodras. Det är så konstigt att så fort man blir sjukskriven eller att det blir nån förändring som i mitt fall då uppsägningslön så funkar inte allt.
Det känns verkligen pest just nu!
Det var i allafall roligt att komma hem för Kasper och Janne har fredagsdammsugat nästan hela huset!
Jag var svinhungrig när jag kom hem och värmde en vv mat i mikron, men fy fågelen vad det var osmakligt, jag kanske är less på den typen av mat eller så hade det räckt med en macka som jag i och för sej tänkte ta först men Janne tyckte att jag skulle äta ordentligt.
Nu har jag satt på kaffet och ser fram emot en kopp fast jag har en morrande oroskänsla i magen av att min lön inte kommer att komma till mej idag...vi ska till Umeå i morgon och jag hade verkligen behövt lite pengar. Nä nu skriver jag inte mer i dag för det blir bara deppigheter...Om alla är friska så blir det ju Umeå för mej och det betyder att ingen uppdaterin kommer att ske förrän tidigast söndag!
Föresten ska vi till Suos i kväll på Lottas studentfest, det ska bli väldans roligt tycker jag, vi kan nog inte vara där så länge för Pontus klarar nog inte att vara där längre än en halvtimme även om han inhalerar före.
Ha en bra dag och en bra helg kära bloggisar för det ska jag ha....

Kommentarer
Postat av: Annika

Du som har en massa points sparat, ta en godsak eller nåt så kanske det lättar lite iaf. :-)
Eller det lät väldigt dumt! Hoppas att det löser sig iaf. Hoppas att ni kommer iväg till Umeå. Trevlig Helg!!!

Postat av: kajsa

Jag tror att jag ska dränka mina pengasorger i en liter ostbågar...du har rätt!

2006-01-27 @ 13:55:33
Postat av: Erik

Festa lite ibland, med betoning på festa.

2006-01-27 @ 20:35:51
Postat av: Anki

Hoppas ni får trevligt i Umeå!
Du är duktig du (vv)

2006-01-27 @ 21:46:07
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: joannah

Varför har du inte uppdaterat idag?

Jag tänkte baka bröd i morgon eller i kväll, ska jag baka något åt dig eller går det inte åt där?

Det ska bli så kul att få nya glasögon, men jag skulle behöva ha någon som hjälper mig att välja eftersom jag ser som en kratta själv så ser jag ju inte hur jag ser ut!

2006-01-30 @ 15:40:15
URL: http://joannah.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)