Oj oj oj...

I morgon har jag vart vv:are i en vecka och det ska bli så spännande att se hur mkt jag gått ner! För ner har jag gått, inte ett endaste fusk!
jag ska i morgonkväll avlägga en rapport på min blogg så ni får se åt vart håll det går...
Det är så lätt att ha diciplin när jag måste väga mej en gång i veckan, jag vill ju se resultat.
Nu har jag en "grön thai curry" i mikron och förutom den så är det ananaspizzan som är mina största favoriter. Just nu är jag så sugen på minst fyra mumsmums och t om en semla...det är för att jag är så hungrig...
har kommit i gång med tvätteriet åxå men det tar lite tid ändå för Janne måste anlita en elektriker för att man ska kunna ha på tumlare och tvättmaskin samtidigt. Då skulle det gå lite fortare men det gör inget för den nya maskinen tar  6 kilo tvätt åt hången så det går ju undan ändå!
Jag saknar Irene på bloggen, var är du?
Nu plingade mikron och jag ska äta, men ha en bra dag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Elektrikern är VÄL medveten om ert problem. :-)
Han har pratat om att han måste koppla hos er.

Postat av: Kajsa

Va? Har Janne (min) beställt Janne (din)?
Isåfall visste inte jag det, för jag har alltid vart på Krister Tynni...Tur att jag inte har hunnit prata med han...

2006-01-16 @ 13:04:40
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Jag tror det. Janne (min) har iaf pratat om han måste o koppla nåt med er tvättmaskin.

2006-01-16 @ 15:45:05
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Erik

Ha en bra kväll och natt ;-)

2006-01-16 @ 18:41:07
Postat av: häxan1

Så klar Du vinner!
Jo då, jag mår bra, vad annas!
Kan man få recept på ANNASPAJ ? DEN lät, så GOD!

2006-01-16 @ 20:07:06

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)