I morgon är en annan dag

Men vad denna helg har gått fort! I fredags var jag med min minsting till tandläkaren, upplysningsvis tog det över en halv timme att övertyga honom att det inte gör ont att röntga tänderna men det var åxå det enda..
På lördag var det teaterträning hela dan, först för mej och sen för Lydia. På kvällen var vi på hockeyplan ett tag och Kasper hälsade på hos Vicktor.
I dag har vi åxå tränat men jag stannade inte med Lydia för jag for till Elli och skulle hjälpa henne med avslutningssången men dom hade främmande så det gick dåligt men innan jag for därifrån hade hon första versen klar.
Vi har vart på tonårskalas där tonåringen var på språng men vi fick fika ändå och Kasper skulle stanna kvar där en stund själv...men...när vi skulle därifrån gick inte bilen i gång, för det hade blivit en ispropp i tanken eftersom vi glömde tanka...men Janne(Annikas) drog hem bilen och min Janne for till finska Karungi och hämtade bränsle och sen gick den i gång galant som en påfågelstjärt.
Jag borde göra middag till mej själv men är inte speciellt hungrig ännu så jag inväntar Peppe och kollar in hans meny...övriga familjen har ätit pyttipanna, inte Lydia för hon blev bjuden på sikmiddag till Henny.
Nu sitter min gravida dotter och äter, jag stekte två ägg...ett till henne och ett till lillan...vi tror att det är en flicka denna gång! men vi får ju se, huvudsaken är ju att det blir ett friskt barn.
I morgon har Lydia stallet i gen, hoppas verkligen inte att hon är förkyld igen när hon komer därifrån, om hon är det så ska jag ringa Kalix så vi får kolla att det inte är nån allergi.
Vet inte om jag ids städa nåt i dag jag tror att jag viker kläder istället och sen städar min garderob.
Har jag lånat ut min kärringmössa till nån av er bloggisar? Den är vit!
Hittar den ingenstans och jag kan inte spela gammaldam utan den...
Nu ska jag vara social med min dotter. Ha en bra dag kära bloggare eller snarare kväll!

Kommentarer
Postat av: joannah

jag har då inte lånat mössan...har du kollat längst ner i garderoben i hallen?

Jag sitter och dricker oboy och äter kokt ägg med kalles randiga...

Postat av: Majsan

Jag har det då inte, tror du vi sak sy imorgon kväll?

2006-02-12 @ 19:00:05
Postat av: kajsa

Okej Majsan vi syr i morgon kväll!

2006-02-12 @ 19:41:18
Postat av: eira

jag har heller inte sett din mössa, men jag har ett par bruna sockar som inte tillhör familjen - du vill inte ha dom istället?? *ler* Hörru - hur ska vi få Di Leva till stan??

2006-02-12 @ 20:52:17
Postat av: Mamma

Som du far runt skulle du inte behöva räkna points, jag tycker att kilona skulle ramla . Det finns faktiskt roligare saker att göra än städa,tex läsa och läsa och läsa. Inte kan du spela teater utan mössan.Du är ju så söt i den.

2006-02-12 @ 21:28:45
Postat av: Nina

Oj vad du har hunnit med mycket ! men då förstårår jag att du inte hunnit med bloggen. Jag är ju van att du och Eira uppdaterar er dagligen ( nästan i alla fall)

2006-02-13 @ 15:37:04
Postat av: elli

Jag håller helt och fullt med mamma. Och förestren, jag har inte heller din fisiga mössa. Kolla i din och min teatrerpåse!

2006-02-13 @ 20:20:39
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Ja jag har då inte lånat den=)

2006-02-13 @ 21:39:21
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: joannah

jepp i morgon är en annan dag..och det blev en dag som du inte bloggade på...

2006-02-13 @ 22:20:58
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Emma

jag kan kolla om kärringmössan är i kappsäcken har glömt bort att göra det

2006-02-14 @ 13:36:56
Postat av: Anki

Kram på alla hjärtans dag!

2006-02-14 @ 18:03:05
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Erik

Jag har inte heller lånat mössan.

2006-02-14 @ 19:34:18
Postat av: Cessi

Har inte heller något minne av att ha lånat mössan...........

2006-02-14 @ 19:59:48
Postat av: aegnes

jag har min egen BLÅA mössa. alltså inte din VITA. det hjälper inte med panodil, jo för stunden men det är snabbt tillbaka igen. men så här har jag haft i flera, hm jag menar några, år. sen jag blev "kvinna" alltså när jag var sisådär elva-tolv år. så jag är ganska så härdad vid detta laget.

2006-02-14 @ 22:10:17

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)