Rapport

Tomten med tre söta barn

Här ser ni tre glada barn som inte är rädd för tomten...

Emmas jultallrik

Så här såg ♥Emmas jultallrik ut på julaftonen...

Min jultallrik

...å så här såg min ut...

Julgransmys

Här har vi lyckats få ett kort på delar av ♥ungarna framför granen.

Kasper med sin morgonjulklapp

Här står en nyfriserad ♥Kasper med paketet som han tänkt öppna på julaftonsmorgonen.
Han har klippt luggen själv...

Mamma handlar klementiner

♥Mamma handlar klementiner i Finska Pello

Dinosaurielyktan

Här försöker man göra lite julmys i hallen...men ♥Kasper tycker att det är
viktigare att dinosaurierna har nånstans att bo...


Annars då?
Läget i dag!
Jo, ♥Pontus mår mkt bättre, han sitter och äter potatisgratäng...
Jag då, jo det som går in där fram rinner ut där bak...
♥Kasper säger att han mår illa, han har vart på toan och haft
dirradarren en gång, sen drack han blåbärssoppa och gick på toan i gen och då var det som
renskit...

Hoppas bara inte att ♥famme blir sjuk, ♥Janne körde henne hem i går.
Nu hittar jag inte igen inspirationen så jag går och slänger mej på soffan...
Ha det så bra mina vänner!
♥Erik! Vi kommer inte hem till Pello och smittar ner er allihopa, synd!
Men kör försiktigt hem till Umeå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe inte konstigt att jag fick matförlaming av den portionen :-) jag gillar skarpt kaspers dinosurie bo han är så söt :-)

2006-12-28 @ 12:30:10
Postat av: Annika

Jag tycker Kasper är jättefin i håret! :-)

Postat av: Bettan

Vilka fina bilder och vilken kreativ son du har som både klipper hår och hittar jättefina hus till sina dinusaurier. Vart stoppade Emma all den där maten?

2006-12-28 @ 13:53:24
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Erik

Kunde lista ut att ni inte kunde komma, trist. Jaså dinosaurierna vill ha någonstans att bo, de hade säkert velat inspektera Johans vikingaborg av lego, eller Fredriks slott.

2006-12-28 @ 14:01:09
Postat av: Sussi

Ååh - Kasper har "Moalugg" ;D!!!
Tjusigt!
Skönt att ni börjar må bättre, usch för spysjukor...

2006-12-28 @ 16:19:34
Postat av: Sussi

Anton ser ut som att han sjunger "hoppe hoppe hare"!!
Å vad söt han är :)...

2006-12-28 @ 21:39:04
Postat av: Ulla

väldigt fin dinosaoriebostad. kreativ grabb!

2006-12-28 @ 22:02:00
URL: http://ullaohman.blogg.se
Postat av: Saara-Maria

Fina jul bilder! :-)

2006-12-28 @ 23:04:35
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: elli

Sitterpå jobbet och inväntar ett besök av dej. Vilka fina bilder för att inte tala om jultallriken!!! Alltså Emmas!!!

2006-12-29 @ 08:13:05
Postat av: malin

Åt du verkligen inget annat av julmaten? Jag hoppas att du tog dej en till tallrik m,ed gotta :)

2006-12-29 @ 08:34:02
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Annika

Vad skönt att höra att ni börjar vara friska o krya!

2006-12-29 @ 09:00:28
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

Härligt att det gått snabbt över hos er.

Var nog specialare här i huset med Ebba som var kass i tio dar....

Hoppas du hittar dig nå fint på shoppingrundan:)

2006-12-29 @ 11:51:12
Postat av: Bettan

Vad har du förresten i den där salladen på din tallrik? Den såg god ut!

2006-12-29 @ 15:27:57
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Mamma

Tur att ni håller på att bli bra. Otur att ni inte kunde komma.

2006-12-29 @ 18:05:17
Postat av: Saara-Maria

Först nu ser ja det där med dinousarie boet! Jag skulle nog också göra likadant som kasper! *ler* :-)

2006-12-29 @ 18:06:30
URL: http://saaramaria.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)