Denna dagen - Ett liv!

Fy vad jag känner stor sorg för familjen som förlorat sin älskade pojke!
Det är så svårt att fatta att han inte finns här nere på jorden längre.
♥Lydia kunde inte sova i går kväll, hon ville ringa sin vän, pojkens lillasyster.
Jag lovade henne att hon kunde göra det i dag istället för klockan blev så mkt.
Han blev bara 9år...
När en sån här sak händer så fattar man att livet är skört!
Kollade på House i gårkväll...kunde inte riktigt se avsnittet...det handlade om en kvinna
vars hjärta måste transplanteras...
Som vän till familjen kan man inte släppa detta, vi har ju träffat dom några ggr,
sett killen ha roligt med sina kompisar...

GRATTIS ♥LOTTA TILL DITT KÖRKORT!!!! DET VAR BRA GJORT!!!

I dag skall jag baka lussebullar med mina små kottar.
Degen skall vara klar när dom hämtas klockan tjugo i två...
Annars inget nytt under solen här inte!
Har i går städat ♥Lydias och ♥Pontus rum!
I dag har jag plockat lite här och där samt tvättat och vikt kläder - inte så kul med
full tvättstuga inför julen...
I går drog jag och ♥Janne till Ikea för att investera i nya köksstolar...
När vi väl hade bestämt oss och gick till lagret för att hämta 6st så fanns där bara
en kvar!!!! Den står så fint uppmonterad här i vårat kök och väntar på de andra...
Skall bli så skönt att elda upp dom gamla nu!
Nej nu ska jag gå och snyta mej, känner mej så lessen och nedstämd sen lördags...
Ha en forsatt bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lider med dig och förstår att det känns i hjärtat...Det gör det tillochmed på mig fast jag inte känner familjen. Det är alltid lika svårt när ett barn dör.

Åh, skulle också vilja ha nya köksstolar!

Postat av: malin

Åh vad kul med nya stolar - det behöver vi också! Det var alldeles för länge sen vi sågs!!! Ska förbi och tända på gravarna nån dag - kanske kikar in då!

Jodå, Hampus får prata och rösten låter mycket bättre denna gång än den gjorde senast!

2006-12-06 @ 13:11:51
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: aegnes

var de ingen kurs idag?

2006-12-06 @ 14:30:24
Postat av: Lotta

tackar.. :) huj kändes så hemskt när mamma berättade, även om jag inte träffat dom. livet är bra orättvist ibland! varför har du inte lagt upp bild på stolen då? :P

2006-12-06 @ 15:58:28
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Linda

Blir gråtfärdig av det du skriver, trots att jag inte känner dem!
Skulle vara kul att se din stol:)

2006-12-06 @ 17:00:35
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

håller me alla andra om allt!

2006-12-06 @ 19:07:08
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Catharina

Ush, vad hemskt, känns jobbigt !

2006-12-07 @ 08:41:07
Postat av: Monica

Instämmer - 9 år är ett alldeles för kort liv, men hanvar säkert till stor glädje för de sina den tid han fanns ibland dem.
Skall imorgon med Malin och Oliver till IKEA och se på julklappar. Behöver råd inför framtida investeringar. Hela huset måste förnyas - en stol i månaden kanske! Man har ju tomt i kistbotten så här kring jul. Du är flitig som vanligt, bakar och städar. Skall anlita någon (Stina och Petra tror jag) att storstäda huset inkl bullabak här när de ej jobbar. Stina jobbar 13-14 timmar varje dag så just nu är inte aktuellt med service får bli efter jul. Var står det skrivet att man måste städa före jul, det går lika bra efter jul? Ha det!

2006-12-07 @ 12:26:54
Postat av: Sussi

Kram på er :)!!

2006-12-07 @ 19:24:05
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

du vet vad jag känner och tycker :(.........
Sorgligt så det värker i bröstet på en.

Och tyvärr sviker jag nog dig på sönadg. Jag skall göra skoljobb hela söndagen, jag skall träffa henne som jag skriver C-uppsatsen med, och den skall vara inne nästa vecka och nu när jag jobbar så hinner jag inte med att skriva under veckan...bara lite men det räcker inte.

2006-12-07 @ 19:31:54
Postat av: häxan1

grattis, till ETT STYCKE STOLAR!!!!!!!!!!!!!!

2006-12-07 @ 20:29:59
Postat av: Kronken

Tjabaaaaah allihopa!

2006-12-07 @ 20:33:13
Postat av: Nina

Kajsa! läs mitt svar till Eira på mina kommentarer...kanske jag sviker dig :(

2006-12-07 @ 22:56:16
Postat av: Anki

Ja 9 år är alldeles för kort tid att leva. Varför är det så???Ja det finns väl inget svar.
Kram!

2006-12-08 @ 08:29:00
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)